Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iMac G5: Den blinkande sleep-lampan

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Uddevalla
  • 2006-09-20 11:23

Jag har en iMac G5/20 rev A. Det kom en uppdatering för en massa månader sen som gjorde att den blinkande lampan vid vila inte lyste så starkt. Den här funktionen hängde med när jag uppdaterade Panter till Tiger. Nu har jag efter en del krångel blivit tvungen att formattera om hårddisken och har då förstås gjort en ren installation av Tiger. Efter det blinkar den här vila-lampan med full kraft igen. Jag har kört alla programuppdateringar och jag har letat på Apple efter den där gamla uppdateringen, men hittar den inte. Någon som vet något om det här?

  • Oregistrerad
  • 2006-09-20 11:52

http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=302039
Nämner dock inte hur man laddar ner den manuellt. Jag märker att min 17" Rev.A beter sig likadant efter en PMU-reset.

  • Medlem
  • Uddevalla
  • 2006-09-20 12:38

Jag har hittat det där stället också, men där sägs att uppdateringen skall dyka upp i Programuppdateringen om man behöver den. Jag och Apple har tydligen olika uppfattningar. Jag tycker att jag behöver den men det tycker inte Apple. Fast det är min dator

1
Bevaka tråden