Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Imac 24" i affär

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-09-15 18:14

Hej. Jag undrar ifall någon affär i stockholm har fått in något demoex av iMac 24". Är väldigt intresserad av att köpa en men man vill ju se den i verkligheten först.

Mvh Felix

De bör dyka upp hos de flesta återförsäljare inom de närmaste dagarna... Tålamod min vän

  • Medlem
  • Linköping
  • 2006-09-16 19:02

Om någon vet var man kan klämma på en i Linköping med omnjed så säg till. Macoteket har stängt för byte av lokaler, och PCCity har inte fått in någon. Än.

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2006-09-17 09:46
Ursprungligen av Limber:

Om någon vet var man kan klämma på en i Linköping med omnjed så säg till. Macoteket har stängt för byte av lokaler, och PCCity har inte fått in någon. Än.

Kolla med DS Store på Gamla Rådstugugatan i Norrköping, 011-36 44 00.

Ursprungligen av Gunnar B:

Kolla med DS Store på Gamla Rådstugugatan i Norrköping, 011-36 44 00.

DS Store... He! Undrar varför de döpte affären efter de där irriterande filerna...?

Mvh/T

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2006-09-17 11:16

Jo, tittar man på Macotekets hemsida, http://www.macoteket.se/product_list.jsp?group_id=2&product_id=999359
här, och klickar på den lilla symbolen efter "Lager- & butiksstatus:" står det att iMacen på 24" anländer om 15 dagar! Jag kan lätt tänka mig att åka ända till Uppsala om inte Stockholms Macotek som ju verkar väldigt skum inte får in den.

Å vad jag längtar efter att klämma på en!

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2006-09-17 12:22
Ursprungligen av Tobias Thor:

DS Store... He! Undrar varför de döpte affären efter de där irriterande filerna...?

Mvh/T

Företaget som äger butiken heter Data Service och när de öppnade sin butik så blev det DS Store.
Att de öppnade butiken överhuvudtaget var väl ett motdrag mot Macotekets butik i Linköping. Man ville behålla Macköparna i Norrköping.

Ursprungligen av Gunnar B:

Företaget som äger butiken heter Data Service och när de öppnade sin butik så blev det DS Store.
Att de öppnade butiken överhuvudtaget var väl ett motdrag mot Macotekets butik i Linköping. Man ville behålla Macköparna i Norrköping.

Aha! Då vet jag...

Mvh/T

1
Bevaka tråden