Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Labtec tangentbord/mus till Mac?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjena... funderar på att införskaffa denna budgetvariant men är lite osäker på om det kommer funka till mac. Något som vet och/eller testat?

http://www.webhallen.com/prod.php?id=54679

Jag hade nog inte vågat... Kan bero på mina dåliga erfarenheter med Labtec. Du får vad du betalar för så räkna inte med optimal kompabilitet. Alla bord på Labtecs hemsida kräver "PC with Windows® 98, NT® 4.0, 2000, ME or XP". Akta så du inte får tag i en PS2-variant heller. Verkar fortfarande vara "standard" hos Labtec...

Ok, förstår ju givetvis att dom är långt ifrån bäst. men funderade på om det kanske kunde vara en tillfällig lösning iaf...

Har någon något annat alternati annars? så billigt som möjligt och tådlöst.

Du får ju inga Mac-tangenter när du köper PC-tangentbord, lite trist.. Kolla runt på Macoteket o sånna sidor så bör de ju finnas nåt, logitec har ju mac-tangentbord som inte är så fasansfullt dyra.

Mm har kollat in dm. Inwarehouse fick ju in ett sjysst logitech bord + mus för ett tag sen. går loss på ca 700 spänn men e riktigt coolt. dock så vill jag inte gärn lägga 700 på tangentbord:/ Men jag får kanske göra dte iaf då...:/

1
Bevaka tråden