Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Någon som använder Typepad?

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-09-15 15:55

Är lite sugen på att starta en slags nyhetsblog. En förebild gällande detta är Feber-sidorna (ex. prylfeber.se) som jag tycker är snygga och enkla men ändå fyller sin funktion. Feber använder tydligen Typepad (vilket är en betaltjänst för att blogga) men jag har inte hittat några direkta utlåtanden om Typepad.
Har tidigare testat blogtjänster såsom Blogspot och Wordpress men inte riktigt fastnat för dem. Wordpress tycker jag exempelvis är lite omständig och seg. Frågan är ju dock om Typepad är värd pengarna? Finns det stor möjlighet att själv utforma sin blog som man vill ha den och går detta att göra på ett enkelt sätt?
Är det stora skillnader mellan de olika nivåerna Basic, Plus och Pro? (Har läst om dem på hemsidan men det är ju inte direkt utförligt skrivet)

Vore väldans kul att höra från er som använder er av Typepad. Vad ni tycker om tjänsten, vad som är bra och vad som kanske är mindre bra.

Kolla upp ExpressionEngine från pMachine. Riktigt juste blogverktyg som är både enkelt och skalbart och funkar fint som CMS om man tycker att man växer ur blogformatet.

1
Bevaka tråden