Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hela iPod-serien uppfräschad

Tråden skapades och har fått 66 svar. Det senaste inlägget skrevs .

ojojoj... är man glad att man fick sin nano innan denna regnbågskaskad fick liv? jo... förutom designen som imo är reinvention100% så är jag nöjd med uppdateringen... ja och att shufflen är skitful nu men jaja

oj... shufflen var inte så dum... rätt fresh.c

Ursprungligen av northernlight:

oj... shufflen var inte så dum... rätt fresh.c

Dock inte så unik som Jobs verkar tro...

Skyffeln är sååååå cool. Funderar på att råka tappa min nuvarande skyffel i etylacetat på jobbet så att jag har en, hmm, bra ursäkt att skaffa den nya

edit: Fumlade

Senast redigerat 2006-09-14 14:44
  • Medlem
  • Vallentuna
  • 2006-09-14 12:11

Är det bara jag som inte märker någon skillnad? Min nano är redan på 1.2, men när jag tog restore så laddade den ner nån update på 20mb. Men den är fortfarande på 1.2, och jag märker ingen som helst skillnad. Är det bara vanliga iPods som påverkas?

Skapligt fräsch leveranstid, Humac fick in en drös med Nanos (samtliga modeller) redan igår.. alla utom den svarta ser ut som en tillplattad mini, medan den svarta ser ut som nanon fast snyggare..

Jag tog en 8Gb Svart.. mumma

  • Medlem
  • International user
  • 2006-09-16 15:25

Är det bara jag som märker en negativ skillnad på nya ipod uppdateringen. Bläddringen har börjat hacka...:( Har en svart ipod video 30gb. Bara jag som har det problemet?

Bevaka tråden