Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Logitech MX 310 funkar inte som jag vill!

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-09-10 10:42

Hej!

Har köpt en logitech MX310 till min sv. Macbook. Musen funkar men det är sidoknapparna att gå bakåt och frammåt i safari som inte funkar. Det finns liksom inget val i logitech control center att programmera knapparna.
Skulle vara tacksam om någon kunde svara på frågan, om den funktionen överhuvudtaget finns på Maccarna. Har pratat med logitech, och de visst inget. Så de bad mig kolla upp om det funkar med andra musar.

Tacksam för svar!

Viktor Hermansson

  • Oregistrerad
  • 2006-09-10 11:50

Har haft en sån och fick det inte att funka med Safari i 10.3, det funkade dock finfint i Firefox, så frågan är om det är Safari.

Kolla i inställningarna om det finns en flik där man kan välja olika inställningar för olika program, alltså inte global settings, där kanske det går att fixa något.

Jag använder bara MX310 - en på PowerMacen, en på PowerBooken, och en på min gamla Cube. Och alla knapparna fungerar alldeles utmärkt, både i Firefox och Safari.

Har du senaste versionen av Control Center?
http://www.logitech.com/index.cfm/downloads/software/SE/EN,CRID=1792,contentid=7636,OSID=9

  • Medlem
  • 2006-09-10 16:28

USBOverdrive är lösningen! Funkar dunder!

/Fredrik

  • Oregistrerad
  • 2006-09-10 18:14

Allt fixat.. den nya versionen av controlcenter löste allt.. Tack!

Senast redigerat 2006-09-11 01:07
1
Bevaka tråden