Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vi som fortfarande väntar på Mac Pro

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-09-08 15:40

Nu när Apple äntligen fått tummen ur röven o skickat min Mac Pro så väntar man ju såklart rätt otåligt.

Någon fler än jag som väntar ? Den 6:e skickades den men Apple har inte uppdaterat orderstatsusen än o gett mig något trackningnummer. Vad händer där i Cork Tar det tre dagar o rulla ut den till TNT's stora långtradare ? D

Ursprungligen av studiox:

Nu när Apple äntligen fått tummen ur röven o skickat min Mac Pro så väntar man ju såklart rätt otåligt.

Någon fler än jag som väntar ? Den 6:e skickades den men Apple har inte uppdaterat orderstatsusen än o gett mig något trackningnummer. Vad händer där i Cork Tar det tre dagar o rulla ut den till TNT's stora långtradare ? D

Jag väntar också .... vår leverantör sa 1 vecka föra veckan .. nu säger dom 2 veckor ... ändras hela tiden .... sort som FAN !

Jag väntar också. Tydligen är det AirPort-kortet som gör att det tar sådan tid.
Har beställt från Macoteket. Samma sak för mig. Det skulle ta en vecka för en vecka sedan

  • Oregistrerad
  • 2006-09-08 22:23

nu har den lämnats över till nått postföretag som förmodligen ger det till TNT eller nått

Tråkigt att ni fortfarande väntar, men vi har redan en tråd för detta:
Tråden för alla som beställt Mac Pro (aug -06)

Så jag stänger denna tråd.

1
Bevaka tråden