Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Leveranstid?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-09-03 10:17

Hej!

Fick mail i fredags om att min macbook skickats till slut.
Däremot så stod det att den kommer dyka upp 13 september eller tidigare..
Känns segt när man har väntat sen 15 augusti redan!
Den är beställd med större hårddisk och mer minne så jag antar att den skickas från kina?

Hur lång tid brukar det ta när en produkt väl är skickad?

min tog 5 dagar, men det kan variera lite, är den skickad bör du ju ha den inom en vecka

  • Medlem
  • Umeå
  • 2006-09-03 14:53

Jag beställde min den 24 aug och då sa dom att den skulle skickas den 31 aug. Samma dag sa dom att den blev försenad men ändå fick jag ett mail mot kvällen att den redan skickats, så den 29 aug anlände den för mig. Väldigt lurigt men ändå kort leveranstid. Om jag var du skulle ja ta deras ord med en nypa salt.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-09-03 17:53

fast hade du uppgraderat hårdisk eller minne?
utan uppgradering så skickas de från holland har jag läst och då går det fort som attan.

Ursprungligen av maartin:

fast hade du uppgraderat hårdisk eller minne?
utan uppgradering så skickas de från holland har jag läst och då går det fort som attan.

njaa, det skiljer väldigt från fall till fall, finns de som beställt defult konfigurationen o ändå fått den skickad från kina. beror helt o hållet på om de har den på lager i holland och om man beställt nått annat. för har man köpt nått annat genom applestore samanstrålar paketen där.

  • Medlem
  • Umeå
  • 2006-09-04 07:07
Ursprungligen av maartin:

fast hade du uppgraderat hårdisk eller minne?
utan uppgradering så skickas de från holland har jag läst och då går det fort som attan.

Du har helt rätt, jag körde på standard versionen. Men ska det vara SÅ stor skillnad. På hemsidan säger dom att det ska skilja 2 dagar?

det tog typ en vecka för min mac att komma när jag hade uppgraderat den lite:) hemleverans är skönt dock

  • Oregistrerad
  • 2006-09-03 19:29
Ursprungligen av sigge.kanon:

det tog typ en vecka för min mac att komma när jag hade uppgraderat den lite:) hemleverans är skönt dock

När beställde du den och vilka uppgraderingar valde du?

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2006-09-04 09:36

min tog exakt en vecka från jag fick mail om att den var skickad.. och det tog två dagar från jag beställde den. så 9 dagar totalt.. och den skickades från kina

1
Bevaka tråden