Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Någon fin liten mus till min MacBook?

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjenare. Jag har precis fått min Macbook här och det börjar bli dags att titta på vilken mus man ska köpa. Någon som vet någon fin modell?
Jag hade tänkt mig en med sladd och USB och kanske en aning mindre så den blir enklare att ta med sig.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2006-08-25 08:13

Mighty Mouse?

  • Oregistrerad
  • 2006-08-26 15:36
Ursprungligen av dayweed:

Mighty Mouse?

är en av världens mest misslyckade produkter.

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2006-08-27 03:22
Ursprungligen av Jordi:

är en av världens mest misslyckade produkter.

Hur kommer det sig att du tycker så?
Det jag har kännt av den är att jag gillar den skarpt men jag har iofs bara kännt på den i butik.

Ursprungligen av Jordi:

är en av världens mest misslyckade produkter.

smaken är som baken, delad, jag ahr suttit en hel del med den och tycker tvärt om att det är av de bättre jag använt, o då har ja suttit med en hel del. men den är väll inte så liten om det nu var vad som efterfrågades

själv kör ja med en av logitechs avsedda för börbara, funkar riktigt bra, det är den med aluminiumskal som numera utgått (tror jag i alla fall), perfekt o ha när amn ä på resande fot, för hemmet så föredrar jag nå större. kör Logitech MX1000 hemma

sitter på en microsoft optical notebook mouse 4000... har ju inte fått mbn ännu men musen i sig är skitfin...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-08-26 01:49

Letar också efter en liten mus, optisk USB och gärna svart då min Macbook är det.

Logitechs mini mouse kör jag med. Den är något mindre än en "standardmus" och håller i flera år.

Jag kör med en Logitech V500. Den är liten och smidig att ta med sig men lite dyr och touch-scrollen kunde varit bättre. Jag måste säga att jag är nöjd med musen då det inte verkar finnas många vettiga alternativ.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2006-08-27 18:14

Tycker du ja, men tänk om många andra inte gör det?
Jag kör precis som cable_guy6 en Logitech V500 till min MacBook och en MIGHTY MOUSE SOM INTE ÄR VÄRLDENS MEST MISSLYCKADE PRODUKTER, till min iMac.

Poängterar bara.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-08-27 23:36

macally icemouse - vit men vaffaaan

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-08-28 00:33

nej pucken är hemsk... föredrar inte Mighty Mouse själv faktiskt.. men det är personliga erfarenheter ..

  • Medlem
  • Kristianstad
  • 2006-08-28 00:54

pucken är det väl ingen som nämnt...? själv tyckte jag den var rätt ok. mighty mouse skulle jag gärna testa någon gång. verkar vettig. en riktigt liten mus hade varit coolt. fortfarande ingen som vet? och då menar jag liten, över gränsen till opraktiskt liten, typ 4 x 2,5 cm eller så...?

1
Bevaka tråden