Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fler nyheter i Leopard

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-08-08 18:50

http://www.macfixit.com/ har en del information och skärmdumpar.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-08-08 19:07

Trevligt, trevligt Bara att hoppas att det dyker upp fler dumpar med ledtrådar över de kommande dagarna.

Safari 3 verkar ha en del trevligt nytt, om de nu bara kunde dumpa metallen

Ursprungligen av Leftrustle:

Safari 3 verkar ha en del trevligt nytt, om de nu bara kunde dumpa metallen

Jag gillar metallen men för dem som inte gillar den vore det kanske bra om det fanns alternativ. Har inte kollat Macfixit ännu men en förändring i Safari som vore väldans välkommen är om nedladdningsfönstret stängde sig självt efter att nedladdning är klar.

I iTunes skulle jag också gärna se att det fanns en möjlighet att automatiskt eliminera dubbletter, även på inkopplad iPod.

Senast redigerat 2006-08-09 13:25
  • Oregistrerad
  • 2006-08-09 16:29
Ursprungligen av Cogito ergo Mac:

...en förändring i Safari som vore väldans välkommen är om nedladdningsfönstret stängde sig självt efter att nedladdning är klar.

Vet du om att det går med tillägget Saft?

Ursprungligen av flexable:

Vet du om att det går med tillägget Saft?

Har ingen aning, har inte testat Saft.

  • Oregistrerad
  • 2006-08-08 19:23

Ja, min gissning är att finslipningen av utseendet inte brukar ta så lång tid, därför väntar de med det.

Ursprungligen av flexable:

Ja, min gissning är att finslipningen av utseendet inte brukar ta så lång tid, därför väntar de med det.

Nja, de väntar nog med finslipningen av utseendet tills alla stora beslut är tagna så att jobbet inte behöver göras flera gånger.

Citat:

The Xeon processors are socketed, using dual 771 pin LGA sockets. This means that the processors may be upgradeable

Denna info skall vara från sevice manualen för Mac Pro. Detta vore väldigt intressant.

  • Medlem
  • S.Sandby
  • 2006-08-09 07:35

Skönt att man kunde välja bort Time Machine.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-08-09 08:23

Hoppas att de översätter Spaces till något vettigt på svenska. Eller behåller namnet Spaces.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-08-09 08:46

Det kommer inte att hända. Inga andra "gadgets" är ju översatta.

  • Oregistrerad
  • 2006-08-10 04:13

Fler dumpar här
http://techpedia.org/a/90

1
Bevaka tråden