Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Först med att beställa en Mac Pro? :)

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-08-07 23:22

Kunde inte vänta så det blev en beställnig Kanske först i sverige ?

Ska spara ut min Mac Mini och min Athlon 64 och ersätta den med den här bebisen

www.alltombredband.se/ftp/MacPro.png

Hoppas du fick lite 99bonus oxå?

Vilken djävla tur!

Gick in på appels hemsida och skulle beställa en Powermac i eftermiddags och då var
sidan stängd..försökte en stund senare och då hade det kommit en ny burk!

Om inte jag var först så var jag nog tvåa i alla fall

  • Oregistrerad
  • 2006-08-08 00:11
Ursprungligen av Björnström:

Hoppas du fick lite 99bonus oxå?

Sorry det hade jag inte registrerat mig för, lite osäker på om jag klickade på dina TD länkar också

Bra commission annars till herr björn och c/o. (Borde tänkt på det, lever ju på sådan typ av verksamhet själv..).

Ursprungligen av studiox:

Sorry det hade jag inte registrerat mig för, lite osäker på om jag klickade på dina TD länkar också

Bra commission annars till herr björn och c/o. (Borde tänkt på det, lever ju på sådan typ av verksamhet själv..).

Hehe - med 99bonus delar vi ju på AppleStores provision dessutom så du förlorade halva slanten själv

  • Oregistrerad
  • 2006-08-08 02:01
Ursprungligen av Björnström:

Hehe - med 99bonus delar vi ju på AppleStores provision dessutom så du förlorade halva slanten själv

Tror jag kan överleva det. Mest tråkigt att ni inte fick något. Får väl bjuda på en bira om det blir någon macpub i sthlm (Dom kommer ju inte med så frekvent mellanrun hehe D:)

Ursprungligen av studiox:

Kunde inte vänta så det blev en beställnig Kanske först i sverige ?

Du är välkommen att starta en "Tråden för alla som beställt Mac Pro (aug -06)" eller liknande så ni kan sitta och diskutera paketspårning och jämföra byggtider...

1
Bevaka tråden