Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

MBP fungerar felfritt!

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Min 3 år gamla iBook rasade samman för några veckor sedan.
Är tvungen att ha en bärbar mac hemma och även på jobbet, så jag började surfa runt här för att läsa om fel, problem och barnsjukdommar med MacBook Pro.
Och här kunde man ju läsa om hur mycket fel som helst. Det var ingen rolig läsning.
Men som med alla sådan här forum är det ju de med problem som skriver.

Så nu bryter jag trenden. För två veckor sedan köpte jag min MB Pro 15" med 2 Gb Ram. Har inte haft några som helst problem hittills. Allt rullar på bra. Kan inte påminna mig om någon fläckt som surrat eller stört, inga pipljud eller svällande batteriet. Allt är bara superbra.

Så ni som går i köpa-tankar men blir avskräckta av alla fel ni läser om här, ta det med en nypa salt, för för de allra flesta så flyter det på bra. Och de skriver ju aldrig här såklart

Det brukar oftast vara det negativa som tar plats. Det är inte ofta man skriver här för att något fungerar bra! Men det är bra att du bryter trenden!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-07-31 23:17

Håller med. Min går som en klocka!!

  • Medlem
  • Täby
  • 2006-07-31 23:53

Packade upp min alldeles nya MBP idag (vecka 30). Inte ngt pipljud men högra skifttangenten är helt lös så det blir till att skicka tillbaka den.

Aldrin

Läs gärna MacInTouch och deras pågående undersökning av MBP. Efter att ha läst så mycket gnäll, får man där en annan bild av läget. Folk är överlag *väldigt* nöjda.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-08-01 18:06

Den kommer ändå ersättas snart då Merom har släppts, förhoppningsvis är den mer felfri. Jag hoppas på WWDC.

1
Bevaka tråden