Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Toast Titanium 7.1 universial ute

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-06-30 12:47

Toast version 7.1 is now a universal binary application, and also addresses the following issues:
Duplicate items are no longer created when an open folder is dragged into the Toast window for data formats.

Previewing Apple Lossless audio files in Audio CD format no longer causes a -50 error.

Resolves QuickTime Movie video export issues - related to the QuickTime 7.1 update.

Resolves menu button highlight issues on Toast authored DVD-Video discs - related to the Mac OS 10.4.6 update.

Canceling the User Authentication step during the Toast Setup Assistant no longer causes a -60007 error.

The rename file field now moves correctly during scrolling up and down.

The content window no longer incorrectly scrolls when no horizontal scrollbar is displayed.

Resolves issues related to invalid characters in Mac Only, Mac & PC, and DVD-ROM UDF formats.

Resolves issues related to Music DVDs - audio playing back too slowly and static sound with some files at higher quality settings.

Resolves issues related to AppleScript - script was causing a -43 error.

Media Browser now correctly parses a YesVideo DVD with still images.

Includes an updated version of Deja Vu which preserves existing symlinks.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-06-30 12:57

Det finns ingen uppgradering utlagd ännu.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-06-30 13:04

Jag tittade på samma ställe nyss. "Patch not found" stod det. Men nu funkar det.

Tänkte ladda ner uppdateringen, men när jag ska registrera programmet för att få mitt användarnamn + lösen så kan jag inte fylla i land. Går vare sig att skriva nått eller välja nått i det fältet, men struntar jag i det kommer jag inte vidare. Nån som haft samma problem...?

  • Medlem
  • International user
  • 2006-07-15 17:21
Ursprungligen av qvintus53:

Tänkte ladda ner uppdateringen, men när jag ska registrera programmet för att få mitt användarnamn + lösen så kan jag inte fylla i land. Går vare sig att skriva nått eller välja nått i det fältet, men struntar jag i det kommer jag inte vidare. Nån som haft samma problem...?

Har du köpt det beg så att det redan är registrerat? Det kan vara servern också.

  • Medlem
  • Trollhättan
  • 2006-07-29 18:04

har samma prblem o ja har då inte köpt programmet

Du kan inte förvänta dig programuppdateringar när du kör en piratkopia.

  • Medlem
  • Trollhättan
  • 2006-08-01 15:43

grejen är ju att det är fel på deras html ju... att man inte kan välja land har absolut inget med programvaran på min burk o göra!

jaja den finns på the pirate bay.. för folk som vill uppgradera. Det är inte olagligt att tanka uppdateringen från ngt annat ställe än roxios hemsida.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-08-01 15:56

Jag testade nyss med att ladda hem uppdateringen igen. Sverige finns inte som val. Jag tog United Kingdom, sedan min e-post och lösenordet, det funka stabilt.
Stabilt som fan.

1
Bevaka tråden