Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-07-03 09:07

99mac-loggan uppe i vänstra hörnet är resizad i webbläsaren, och det blir inte så tjusigt hos mig.

Flyttade ditt inlägg till en egen tråd eftersom den andra tråden känns liten inaktiv/inaktuell. -mod

Nu när du säger det så er jag att det är lika hos mig, måste ha blivit en miss i v6.1 uppdateringen (för innan den såg det bra ut)

Aah..nu var den snyggare

Bra. Även jag har stört mig på det ganska så länge men inte riktigt orkat skapa en tråd om det.

Grrrr..nu ville den bli ful igen!

  • Medlem
  • Harestad
  • 2006-07-04 14:50

Det räcker nog att ni rensar cachen så blir den bra igen.

Hemskt vad snygg den blev nu! Tack Ree_Tab

Jag vet att det inte riktigt är mitt att lägga näsan i blöt här, men det är tillbaka igen.
Det bästa är väl om den ansvariga rent av förminskar bilden och byter ut den mot den som finns, eftersom den nuvarande verkar förminskas av webläsaren.

EDIT: Snygg blev den nu ja, bra jobbat

Senast redigerat 2006-07-04 23:02
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-07-06 11:06

Kan konstatera nu då jag sitter med Firefox på Windows att loggan ser krympt ut. När jag tittar i Safari på Macen så ser det okej ut.

När jag rensar cache-minnet så ser loggan bra ut, men efter ett tag så går den tillbaka till att vara resizad. (Firefox, Windows XP)

Ursprungligen av Markus Bennermo:

När jag rensar cache-minnet så ser loggan bra ut, men efter ett tag så går den tillbaka till att vara resizad. (Firefox, Windows XP)

Problemet ligger inte i cache, utan hos vår lastbalansering. Loggan har rätt storlek på en av servrarna, medan den är för stor på den andra. Vi jobbar på att få till rätt storlek på båda maskinerna.

/M

Ursprungligen av Martin Belak:

Problemet ligger inte i cache, utan hos vår lastbalansering. Loggan har rätt storlek på en av servrarna, medan den är för stor på den andra. Vi jobbar på att få till rätt storlek på båda maskinerna.

/M

Jag vet att det är semestertider, och jag vet att det här "felet" inte spelar någon roll för funktionen här, att det bara är ett litet skönhetsfel.... men varför är det fortfarande inte fixat?

Varför är det fortfarande inte fixat?

Och jag är inte ensam om att undra...
http://www.99mac.se/feedback/103748-taggig-99mac-logo.html

1
Bevaka tråden