Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Trolldom i datorn... ?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har ni nån gång varit med om att det hänt något totalt obegripligt, oförklarligt och sanslöst ologiskt i burken? Skriv och berätta!

Nä, inte sådant som är relaterat till hack, buggar eller hårdvarufel... sådant som är totalt löjligt! Bisarrt! Megasuperkopiöst-förbryllande! *S*
Nåt som trotsar allt förnuft, gör att man blir full i skratt, spärrar upp ögonen och tänker: "Hur innerst inne i svartsvedda kunde det där hända??? VA???"

Jag har en sån grej just nu... *S*
När jag skriver i Textredigeraren, och ska mellanspara med äpple+S, så flyttar sig Word-ikonen och lägger sig under hårddisk-ikonen!
Jag flyttar tillbaka den, skriver några rader, mellansparar... TJOFF! så ligger ikonen där igen...
Va´ faaaaaaa... ???

  • Medlem
  • Neverland
  • 2006-07-27 00:21

Nu sätter ju jag likhetstecken mellan Word och Troll.. så jag vet inte.

Men lite spännande är de ju ändå, han skriver ju i TextEdit, vad har den med Word att göra?

Mina ikoner på skrivbordet är också magiska. Gjorde iordning dem för två veckor sedan (sorterade och så), men varje gång jag loggar in eller switchar över från en annan användare ligger de som de låg den dagen för två veckor sen, innan jag ordnade dem. Spelare ingen roll att jag ordnat om dem några gånger sen dess, de går alltid tillbaka till oordnade läget för två veckor sen.

Men efter 30-60 sekunder efter inloggning flyttas ikonerna till rätt ställe igen.

Magi.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-07-27 09:52

Ibland när jag öppnar en PDF så öppnas åtta - tio andra PDF:er också, såna som jag inte haft öppna på länge. Trots att Acrobaten varit avslutad i mellantiden.

1
Bevaka tråden