Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mighty Mouse dör när man scrollar nedåt

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-07-21 13:17

Hej. Idag för några minuter sedan så dog scrollhjulet på min Mighty Mouse, fast enbart när man scrollar neråt, alla andra håll fungerar. Är detta något någon annan har råkat ut för och som har någon enkel lösning?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-07-21 19:34
Ursprungligen av Hello Honk:

Hej. Idag för några minuter sedan så dog scrollhjulet på min Mighty Mouse, fast enbart när man scrollar neråt, alla andra håll fungerar. Är detta något någon annan har råkat ut för och som har någon enkel lösning?

Råkade ut för EXAKT detta, i förrgår?!?! Sjukt sammanträffade. Bara nedåt! Har du lyckats lösa detta?

  • Medlem
  • Munkedal
  • 2006-07-23 19:44

Idag ville min inte scrolla neråt, följed rengöringstipset i videon som Grothich länkade till och nu fungerar den jättebra igen.

Tack Grothich.

har också råkat ut för detta massor av gånger ....

rätt dåligt tycker jag ... men det är ju bara ett tecken att man inte tvättar sig om händerna ordentligt ..

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2006-07-26 11:34

Samma här.. på BÅDA mina mäktiga möss... Har försökt rengöra flera gånger nu men de vill ändå inte scrolla nedåt.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-07-23 20:47
Ursprungligen av Hello Honk:

Hej. Idag för några minuter sedan så dog scrollhjulet på min Mighty Mouse, fast enbart när man scrollar neråt, alla andra håll fungerar. Är detta något någon annan har råkat ut för och som har någon enkel lösning?

Se mitt inlägg i relaterad tråd. Hade liknande problem.

1
Bevaka tråden