Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ändra min rubrik Tack.

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag vet inte var jag ska vända mig med detta. Jag skrev fel rubrik på ett inlägg under Spel och nu kan jag ju inte ändra det på grund av de lite stela reglerna. Jag skrev TV-Spels REA! >50% off men jag menade Mac-Spels REA! >50% off. Kan någon ändra det åt mig?

Det vore önskvärt om varje forumsektion hade sin moderator och att denne lämnade ett meddelande om bland annat kontaktvägar för sådana här ändringar i just den sektionen så att jag slipper leta genom hela forumet efter rätt person eller som nu skriva en tråd om det under Feedback.

  • Medlem
  • 2006-07-24 10:30

Vi tar detta till oss. Jag har fixat rubriken.

Allmänt sett är det alltid bra om man lämnar länkar till de trådar man beskriver. Det kan bespara oss en massa tid. (Just den här tråden var ju aktuell och därmed lätt att hitta.)

Ursprungligen av Baron:

Allmänt sett är det alltid bra om man lämnar länkar till de trådar man beskriver. Det kan bespara oss en massa tid. (Just den här tråden var ju aktuell och därmed lätt att hitta.)

Jag ska tänka på det i fortsättningen. Tack för att du fixade det så snabbt...

Ursprungligen av Cogito ergo Mac:

Det vore önskvärt om varje forumsektion hade sin moderator och att denne lämnade ett meddelande om bland annat kontaktvägar för sådana här ändringar i just den sektionen så att jag slipper leta genom hela forumet efter rätt person eller som nu skriva en tråd om det under Feedback.

I varje forumkategori som har en egen moderator så står det längst ner på sidan vem det är. Om det inte finns någon specifik moderator för det forum du skrivit i så kan du trycka på länken "Visa Administratörer, Moderatorer och Redaktörer" längst ner på forumets indexsida och kontakta en seniormoderator i listan.

Men det är klart, kanske ska moderatorerna (åtminstone dom som ansvarar för specifika forum) presentera sig i ett announcement eller en klibbig tråd i dessa forum?

Ursprungligen av Markus Bennermo:

I varje forumkategori som har en egen moderator så står det längst ner på sidan vem det är. Om det inte finns någon specifik moderator för det forum du skrivit i så kan du trycka på länken "Visa Administratörer, Moderatorer och Redaktörer" längst ner på forumets indexsida och kontakta en seniormoderator i listan.

Men det är klart, kanske ska moderatorerna (åtminstone dom som ansvarar för specifika forum) presentera sig i ett announcement eller en klibbig tråd i dessa forum?

Mitt tips, som jag även givit tidigare, till hur ni skulle kunna gå tillväga är att ni tar en titt på Macaddict.com. Om det inte är så tydligt så är det i trådenHello Nurse (Hallå Syster) som den aktuella moderatorn presenterar sig.

Tjoing, nu ska jag testa Q4

1
Bevaka tråden