Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hörlurar som matchar till en Macbook

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-07-11 16:23

Tjejen min behöver sig ett par cleana lurar och som vanligt då det är en tjej med i bilden så ska ju färgerna gärna matcha.

Kollat lite på ett par Sennheiser PX200 White.

Nån som har några andra förslag? Gärna ett par vita lurar med grymt ljud.

-
http://q-biq.bloggagratis.se

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2006-07-11 16:29

* Rubriken förtydligad

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-07-12 10:17

Jag gillar Sony's lurar som går "bakom huvudet" i stället för "över huvudet". Tjejen din slipper ora sig för att lurarna ska sabba frisyren också

De jag har heter Sony MDR-G72 men har ett år eller två på nacken. Finns säkert nyare modeller nu.

SONY (ihopfällda) G74:

EDIT: Hittade massa lurar här

PHILIPS/NIKE:

SENNHEISER PXC250:

AKG K 27:

LOGITECH IDENTITY:

Men jag skulle verkligen "try before I buy".

  • Oregistrerad
  • 2006-07-12 14:12

Jag vill pusha för en egenskap som många lurar inte besitter, nämligen passform och hur benägna de är att sitta kvar på huvudet då man rör sig. De flesta lurar hittils i denna tråd verkar i mina ögon klara sig mkt dåligt i denna kategori. För bästa komfort bör lurarna vara cirkumearal tror jag det heter på engelska, de bör med andra ord omsluta hela örat.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-07-12 14:24

Får du Sony lurarna att ramla av huvudet utför du troligen en syssla som inte bör ha hörlurar. Möjligen kontant, aggressivt skakande av huvudet. Då tror jag kroppen din tar skada innan lurarna faller av

Jag joggar och jobbar med mina - no problems att all (har dock två separata par av förståeliga skäl ). De är sköna även på så vis att de inte sitter kvar genom ett enormt tryck på örat, utan mer att man "haka fast dem" runt örat.

De andra kan jag inte uttala mig om dock. Men finns, helt "omslutna" hörlurar är nice. Då begränsar man dock deras användningsområde (de är ofta väldigt mycket större = inget man går omkring med på stan eller lätt tar med sig).

  • Oregistrerad
  • 2006-07-12 15:22

Använder dessa, de är sköna och har ruskigt bra ljud (sköna även med öronen fulla med piercingar kan tilläggas.. ^^)

http://www.macoteket.se/product_list.jsp?group_id=440810&product_id=420196

  • Oregistrerad
  • 2006-07-12 15:22

Voupps. Är inte helt med på hur inläggssystemet funkar här riktigt ><

1
Bevaka tråden