Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hmm.. Så är jag här också.

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejsan,

Har pysslat lite till och från med Mac sedan 1992 ungefär (Mac Performa 630 tror jag den hette). Startade dock inte med Mac utan med en Amiga 600 som jag sedan bytte ut mot en A1200 med PPC-kort. Jobbar numera både i Mac, Linux (Gentoo) och Windowsmiljö. Har varit med Mac OS X sedan första versionen, då jag hjälpte en kund att förstå det nya systemet :). Nuförtiden har jag en gammal IBook med 10.4 installerat.

Anledningen till att jag hittade hit var att jag sökte i diverse forum om hur man installerar Apache 2 och lite annat smått o gott. Har sedan dess (ett par veckor ) inte bara hunnit med det, utan även skrivit en utförlig guide som jag nu letar efter något ställe att lägga upp den på. Kanske här om intresse finns?

/Belzelcior

Edit: Öhm. Kom på att jag inte alls startade med en A600 (bara den med finaste minnena ifrån ) Startade med en Vic 20 som sedan efterföljdes av en C=64 hehe

Senast redigerat 2006-07-04 01:19

Välkommen! Jag tycker du borde lägga upp din guide i Mac OS X Server forumet - tror säkert många vill ta del av den!

Ursprungligen av Björnström:

Välkommen!

Tackar Verkar vara ett trivsamt litet forum detta.

Citat:

Jag tycker du borde lägga upp din guide i Mac OS X Server forumet - tror säkert många vill ta del av den!

Jag lade upp den i "Mac OS X"-forumet (är ju inte till Serverversionen) så jag hoppas det funkar

Välkommen säger jag också
Trevlig guide du skrev, alltid bra/roligt när någon tar iniativet och skriver sådana

  • Medlem
  • Tingsryd
  • 2006-07-04 14:38

Välkommen hit! Hoppas du kan känner att du är välkommen...

*Drakulla-röst*
"-Weeelcoome! Pleease, maake your self at hoome..."

Tack för all trevlig feedback Känner mig verkligen välkommen

Ursprungligen av Belzelcior:

Tack för all trevlig feedback Känner mig verkligen välkommen

Du inser väl vilket sällskap som du anslutit dig till?

Ursprungligen av Markus Bennermo:

Du inser väl vilket sällskap som du anslutit dig till?

lol Har träffat en hel del macentusiaster innan, så jag känner till farorna

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-07-26 18:31

Haha!!! rolig cartoon!

Hmmmmm

1
Bevaka tråden