Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

QuickTime 7.1.2 ute

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det är dags att dra igång programuppdateraren igen för att söka reda på nästa uppdatering i floran

Om uppdateringen:

Citat:

QuickTime 7.1.2 addresses an issue previewing iDVD projects. This update is recommended for all QuickTime 7 users.

Important Notice to QuickTime Pro Users
Installation of QuickTime 7 will disable the QuickTime Pro functionality in prior versions of QuickTime, such as QuickTime 5 or QuickTime 6. If you proceed with this installation, you must purchase a new QuickTime 7 Pro key to regain QuickTime Pro functionality. After installation, visit www.apple.com/quicktime to purchase a QuickTime 7 Pro key.

Den väger in på strax över 50 meg

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-06-29 14:15

Ok, jag är ingen programmerare men vad är grejjen med så stora uppdateringar. Speciellt med småuppdateringar och med programvara som alla redan har i sin dator.

Jag är inte helt hundra på att jag förstår vad du menar eller om jag har rätt om detta, men jag tror att när Apple uppdaterar Quicktime så innebär det att man som användare får ladda ner en helt ny applikation samt diverse delar och inte bara en liten add-on och därför hamnar uppdateringen på runt 50MB. Quicktime Player väger in på runt 25MB så resten är nog delar till iDVD. Tidigare uppdateringar av just QT har ju varit sådana och på samma vis är det ju med program som VLC mfl.

1
Bevaka tråden