Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nybliven medlem

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2006-05-28 12:34

Hej på er,
Jag heter Håkan och är en 30-årig student och nybliven medlem på 99mac. Jag är också en ganska nybliven mac-användare. Mina erfarenheter vad gäller apple-produkter sträcker sig till en Pb G4 och en iPod (som jag dock haft något längre). Jag måste säga att jag är väldigt nöjd med min mac även om den är ganska avancerad i förhållande till mina ringa kunskaper, den är ju dock snyggare än allt annat.
Jag studerar för närvarande islamologi vid Lunds Universitet och planerar att vara till arbetsmarknadens förfogande till sommaren. Jag har rest en del och även varit bofast i utlandet. Mina intressen rör bl.a. Mellanöstern, islam etc.
Jag är himmelsblå och spelar även en del boll på korpnivå.

Är för övrigt mac.se-kund!

shufkum fi 99mac

Senast redigerat 2006-05-28 12:45
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-05-28 13:02

Här kan du få mycken bra hjälp!

Vänligen, Ylan

ööö .. Välkommen .. ?

  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2006-05-28 22:15

Ylan glömde nog meningen, Varmt välkommen skall du också vara!

Jag hoppar i vilket fall in för att önska dig varmt väkommen och hoppas du skall trivas lika bra som oss andra här på forumet. Som du ser har också designen ändrats till under dagen, stiligt må man säga. Varmt välkommen!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-05-28 22:49

För att inte framstå som en fullständig buffel, vill jag säga att brollan satt bredvid mig när vi fixade hans konto!

Välkommen brollan!

Vänligen, Ylan

Hej och välkommen hit.

Som kund hos Mac.se kan du i dina inställningar på http://mail.mac.se/ skriva in ditt användarnamn för 99Mac så får du efter ett tag utökad funktionalitet, t ex möjlighet att använda avatar och tillgång till Lounge-forumet.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2006-05-28 23:11

Tackar ödmjukast för hjälpen och välkomnandet.

Välkommen in i det varma..

Välkommen till den ljusa sidan, Håkan!

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2006-06-13 11:29

Hej Håkan och välkommen!

Är också nybliven 99mac-medlem. Orkar inte skriva en ny presentation om mig själv så jag kör en copy-paste från infon i min profil.

Jobbar som formgivare på Matador i Uppsala och använder Adobes program dagligen. Har PC hemma men använder Mac på jobbet och diggar båda plattformarna (jo, det är sant!).

Diggar att lyssna och skapa musik, lira tv-spel, hålla kroppen i trim, sova, titta på grafisk form, titta på annat vackert, sova, umgås med vänner och ta det lugnt.

1
Bevaka tråden