Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

MacBook var är du?? :(

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det är sena kvällar som den hära som saknaden blir som värst, nästan så att en ensam tår ramlar ner för min kind, inte riktigt men nästan..

Jag väntar på att få en MacBook Pro. Orp KoobCam, för den som vill
Nån slags administrativ drönare verkar ha satt käppar i hjulet för den dyker aldrig upp! Det är hempc-avtal vi pratar om och leveransen skulle ske i slutet av juni (ja, vi är ju faktiskt inte där än) men när allt var klappar och klart 5 maj(jag har själv hållit i kontakten med återförsäljaren) så har jag svårt att förstå varför de ska ta sån oändlig tid att ordna fram min dator

Min innan så fina pb 12" har börjat kännas väldigt mosig och långsam ända sen jag beslutade mig för att beställa min Macbook.... Vad jag vill säga med detta babblande nonsens är väl egentligen bara TEMPOVÄXLA!!

Ett gott kan eventuellt komma med denna utdragna, outhärdliga väntan.. 1.83'an som var i avtalet har ju utgått, så månne får jag en 2.0'a istället? Men förmodligen blir de väl nån rev-1a som legat på lager i 6mån som dimper ner i min brevlåda..

Du kommer att få den "när grisar flyger". Ledsen att behöva säga det.

Ursprungligen av staed:

Du kommer att få den "när grisar flyger". Ledsen att behöva säga det.

Vad menar du med det? Varför skulle han inte få den? Varför skulle de bara strunta i ett avtal, och låta bli att skicka den? Förstår inte alls ditt inlägg...

Eller finns det någon ironi där, som jag inte ser?

Det finns busslaster med ironi, vi delar tom. kontor på samma arbetsplats

Whiiiie!! Var nyss o hämtade min fina fina macbook.. Så söt och fin den är *klappa*

1
Bevaka tråden