Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ljudproblem med iMac i Windows

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Huddinge
  • 2006-06-11 13:49

Hej!

Det är såhär, att jag bara vill ha ljud i mina hörlurar och inte ut till datorn också. Och jag vet inte hur man fixar detta i Windows?

När jag spelar musik i mina hörlurar så hörs det ut i datorn också, och det vill jag inte... Någon med ett bra och snabbt svar?

Tack.

David

  • Medlem
  • Neverland
  • 2006-06-11 16:27

Detta lär vara ett känt fel i Boot Camp.

Det är så att dom inte har fixa det i Boot Camp än, borde fixas till finalrelase. Det har diskuteras en del här på forumet..

Ursprungligen av acidflash:

Det är så att dom inte har fixa det i Boot Camp än, borde fixas till finalrelase. Det har diskuteras en del här på forumet..

Man kan också se det hela såsom finalrelease = Leopard.

Att det dessutom på apple.com/bootcamp står att det heter Boot Camp (For now) kan man tolka som att det inte kommer att fungera på samma sätt som nu. Boot Camp är bara början. *host* Virtuella maskiner *host* Har jag sagt att det är ett sjukt fyndigt namn dom har på det?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-06-19 11:35

Ska finnas drivrutiner att hamta som goer att det i alla fall inte kommer ut ljud ur hogtalarna, alltsa bara ur horlorsuttaget. Sok runt lite pa Boot Camp-forumet hos Apple.

Annars har jag tipsat om en lösning i den här tråden:

http://www.99mac.se/windows-pa-mac/96736-hoerlurar-i-xp-pa-mac.html

Då funkar bara hörlurarnas ljud. Jag använder den här lösningen och är nöjd med den.

Lycka till!

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2006-08-03 23:11

Inte kollat den här tråden på evigheter, men tack för infon. Skall kollas upp

1
Bevaka tråden