Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod U2 Special Edition tillbaka

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

30GB, svart bak och framsidan med rött klickhjul. Finns ännu inte på svenska Applestore med kostar i USA 329USD. Då får man med en kupong för en 30min lång video på iTMS.

http://www.apple.com/ipod/u2/

Senast redigerat 2006-06-07 00:45
  • Medlem
  • Kungälv
  • 2006-06-06 19:57

Apple borde sätta det röda hjulet på den vita iPoden istället, och sen sälja den i Japan.

Svart baksida också? Snyggt! Synd att autograferna är där bara...

Skumt att släppa en sådan grej en andra gång.

Ursprungligen av TZW:

Skumt att släppa en sådan grej en andra gång.

http://www.macnn.com/articles/06/06/06/ipod.u2.special.edition/

Vad menar du?

Ursprungligen av TZW:

Vad menar du?

Ett gott samarbete som kan utvecklas mer. När konkurrenterna skjuter in sig och allt fler stämningar hopar sig gäller det att känna sina vänner och utveckla vänskapen.

Heck, jag tycker bara det är bra och kul.

  • Oregistrerad
  • 2006-06-09 00:01

Beatles edition kanske?

[QUOTE="Cogito ergo Mac"]Ett gott samarbete som kan utvecklas mer. När konkurrenterna skjuter in sig och allt fler stämningar hopar sig gäller det att känna sina vänner och utveckla vänskapen.

Visst! Kanske läge för Beatles edition

OK, jag tycker bara det känns extremt sömnigt som steg nummer två. Att presentera exempelvis sex nya special editions med sex nya band hade känts lite mer vaket.

  • Oregistrerad
  • 2006-06-08 15:00

Det är rätt uppenbart vilket band Jobs gillar.

Jag hade gärna sett en Jean-Michel Jarre utgåva med Oxygene eller Equinoxe omslaget som dekor...

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-06-09 10:40

Kan dom inte släppa en Misfits-iPod?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-06-09 11:53

Kolla, dom släppte en nyss!

Oj ett till exempel där man tar mer för svart färg^^
Skämt å sido, men det här känns lite dammigt, kul iaf att baksidan är svart, såg väldigt stiligt ut.:D

Ursprungligen av tobot:

Kolla, dom släppte en nyss!

Stilig, när kommer den ut på marknaden?

Den dagen som Apple släpper en iPod special edition med ett bra band (läs: Gothminister, Sisters of Mercy, Bauhaus, etc.) så pantsätter jag min mormor så att jag får råd -_-
Men U2-podden är snygg, men autograferna på baksidan förstör det hela. Iallafalla för mig som inte gillar U2.

1
Bevaka tråden