Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Någon här som jobbar med TV?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2006-06-08 08:19

Skulle vilja komma i kontakt med någon på ett produktionsbolag. Jag har så starkt för mig att jag pratat med någon här på 99mac som jobbade på ett sådant...

  • Medlem
  • International user
  • 2006-06-08 08:32

Jag har känningar i branschen och kan förmedla en kontakt om du vill.

Bollman - lägg ner planerna på heminspelade filmer. Det är nog bäst att du håller dom där för dig själv

  • Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2006-06-08 17:21
Ursprungligen av Björnström:

Bollman - lägg ner planerna på heminspelade filmer. Det är nog bäst att du håller dom där för dig själv

Lugn och fin, hårdporren producerar jag själv så bra så

Jag kan väl ta det här med en gång, det kanske är en galen idé...

Jag har ju ingen TV, men brukar glo lite när jag är hos mina föräldrar. Vad jag förstår så är program typ American Choppers och American HotRods rätt så populära program bland motorintresserade. Lite som en dokusåpa med bensin som bränsle.
Nu har jag lite känningar i bilstajlar/trimmar-branchen och tänkte helt vansinnigt att det kanske borde finnas något produktionsbolag som skulle kunna tänka sig göra en svensk variant av denna eminenta (ähum) produktion.
Så, nån som har känning inom TV-branchen kan ju testa idéen och se om någon nappar så kan jag förmedla kontakten till en större, känd firma inom bilbyggarbranchen med hetlevrade medarbetare (obs, sant)

Bror min jobbar för Baluba (om det är Peter Settmans) men han finns inte här.
Du får säkerligen ringa honom han ligger ändå bara och slappar i stugen just nu och gör inget vettigt.

Ursprungligen av Mattias Hedman:

Bror min jobbar för Baluba (om det är Peter Settmans) men han finns inte här.
Du får säkerligen ringa honom han ligger ändå bara och slappar i stugen just nu och gör inget vettigt.

Du skola inte neka en broder vila!

Joakim - Som ligger i hängmattan och surfar 99mac.

Jag längtar till datornördsvarianten utav ovanstående!

  • Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2006-06-08 18:08

Man ser det framför sig:

Gert har bara 5 dagar på sig att göra beräkningsalgoritmen klar. De är efter schemat. Gert blir tvungen att jobba lite övertid för att få algoritmen klar i tid. Det innebär mindre WoW denna vecka. Paniken är nära...

1
Bevaka tråden