Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Packar badbyxor, shorts och dykregulatorn

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Känns lite konstigt att börja packa ryggsäcken med badbyxor, shorts, dykregulator och dykdator. Inte glömma PADI-korten som sist. Sen tittar man ut och ser den svenska sommarvärmen - känns rätt bra faktiskt

Drar nästa lördag!

http://www.bjornstrom.se/

Ser ut som en lagom lång resa ...brukar få lite hemlängtan efter bara 2 veckor..

  • Medlem
  • Skövde
  • 2006-05-27 19:54

Tisdag morgon lyfter flyget till den grekiska övärlden, Skiathos närmare bestämt. Undertecknad blir borta i två veckor. Shortsen och badbyxorna nedpackade, ingen dykning för min del.
Macjake

Bara 1 regulator?? Where's your backup?

Ursprungligen av Björnström:

Känns lite konstigt att börja packa ryggsäcken med badbyxor, shorts, dykregulator och dykdator.

Visst var det "tjänsteresa" du skulle på?

Ursprungligen av Björnström:

Inte glömma PADI-korten som sist.

Inte glömma passet som sist

  • Medlem
  • 2006-06-01 21:45

Åååå.... jag hade gärna dykt med er.... *Avis*

Jag också.. *Hertz*

Nej fy vad dålig den var

  • Medlem
  • Öland
  • 2006-06-01 21:49

själv drar jag till Öland på onsdag. Stannar tills söndag

  • Medlem
  • Neverland
  • 2006-06-01 21:51

Själv sitter jag hemma. Eller är på jobbet. jaja

  • Medlem
  • Öland
  • 2006-06-01 21:52

jobbet duger väll det med? eller var det suger?

Resor är ju läckert, men nu när det bara blir varmare och ljusare ute trivs jag rätt bra här i Sverige. På våra breddgrader (här i Umeå-trakten alltså) är våren en alldeles för sen och kort historia och hösten är dyster och mörk. Men när vi väl får sommar, ja då behöver jag inte vara någon annanstans.

Däremot en resa framåt oktober-november, det skulle sitta riktigt fint... *tänker tillbaka på bröllopsresan till Aruba och Curaçao förra hösten*

1
Bevaka tråden