Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nokia N73

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-05-29 13:51

Tänkte kolla om någon vet något om den här modellen? T.ex. när den kommer, jag har bara hittat att den kommer att börja säljas "Juli 2006". Vågar man lita på det? För det har varit tyst om den här telefonen från Nokias sida.

För er som inte vet, så kommer telefonen N73 att ha den nya webbläsaren från Nokia, Mini Map (som bygger på Safaris motor). Sedan kommer även N73 att vara utrustad med en kamera på 3 MP, som sedan knyts ihop med tjänster som är integrerad med Flickr (foto-community).

Video på telefonen (tillsammans med en annan modell)

Jag har förbokat N93 och kan varmt rekommendera N73. Den har det mesta, kombinerat med nya S60v3 vilket är ett utmärkt OS. Snabb processor och vettigt RAM har den också. Det enda som egentligen saknas är WLAN men det finns ju i diverse andra modeller.

Jag tror att den kommer i tid, N93 har funnits sedan i höstas (prototyper) och båda modellerna verkar tämligen långt gångna utvecklingsmässigt.

Speciellt tyst tycker jag inte det varit om den, den är på väg och är ju redan lanserad. N93 har man lagt ut infovideo och sådant om, har dock inte kollat för N73 men eftersom det är en liknande modell gäller det mesta för N93 ifråga om handhavande N73 också.

  • Avstängd
  • Stockholm
  • 2006-05-29 16:24

Varför inte en N80?
Har själv gått runt och väntat på en P990 ett bra tag nu. Men den verkar ju aldrig komma.

  • Oregistrerad
  • 2006-05-29 17:06

Då kanske det kan vara värt att förhandsboka den ändå.

Håller med dig Bijan om att det är tråkigt att P990 dröjt (borde få sig en uppdatering på designen), och samtidigt som M600 saknar de funktioner jag efterfrågar. Därför jag väljer Nokias N73 istället.

  • Oregistrerad
  • 2006-05-29 22:40
Ursprungligen av Jürgen B:

Jo, jag har läst deras press-meddelande och googlat en hel del. Men det finns inte så mycket mer...

Går man in på Nokias hemsida så finns inte ens en sida för mobiltelefonen. Inte vad jag har hittat iaf.

Kika på t.ex. http://nokia.se/phones/n73

Jo såg det, dom hänvisar till deras www.nseries.com men där finns som du säger inga referenser till någon N73, nåja kommer väl inom en snar framtid.

  • Oregistrerad
  • 2006-05-29 23:01
Ursprungligen av Jürgen B:

Jo såg det, dom hänvisar till deras www.nseries.com men där finns som du säger inga referenser till någon N73, nåja kommer väl inom en snar framtid.

Mm, därför jag bev lite misstänksam att telefonen verkligen kommer till juli månad. De borde slå på stora trumman och marknadsföra telefonen nu. Ja ja, den som väntar på något gott väntar....

1
Bevaka tråden