Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Annorlunda "motion sensor hack" till MBP...

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Haha jag vet inte vad det är, hur det funkar eller hur man fixar det.
Men det var annorlunda och lite roligt så jag var tvungen att skapa en lite
kort diskussion om det!

http://www.youtube.com/watch?v=6uvQTTPr9Rw&search=macbook%20pro%20

Otroligt smart faktiskt, frågan är bara hur bra skärmen tål de flera tusen slag den kan tvingas utstå tack vare den funktionen.

  • Oregistrerad
  • 2006-05-23 21:27

Hoppas det plingar varje gång man klappar till den också.

Rörelsesensorn i MacBook, bra användning

Scusi!

  • Medlem
  • Härryda
  • 2006-05-25 12:50

hehe din länk var i och för sig bättre.. den andra var bara en film men via din kan man ju ladda ned koden och testa själv

Jag slog samman en annan tråd om samma sak med denna tråd, därav att vissa inlägg inte ser ut att passa in.

Trevligt! Hoppas det funkar med min lastgamla 12" 1.5Ghz Powerbook

Men det där kan väl inte SMSen känna? Datorn rör sig ju inte (knappt) när han tofflar till den. Hmm...

Ursprungligen av marcushedenstrom:

Men det där kan väl inte SMSen känna? Datorn rör sig ju inte (knappt) när han tofflar till den. Hmm...

Den måste tydligen vara rätt känslig ändå: Hur man gör sin mac till ett Jedi-vapen

Det är själva accelerationen SMS känner av, en skiftning i G-kraften Behövs inte mer än någon millimeter för att råka ut för en HD-krasch tyvärr.

Ursprungligen av Joakim Halvarsson:

Det är själva accelerationen SMS känner av, en skiftning i G-kraften Behövs inte mer än någon millimeter för att råka ut för en HD-krasch tyvärr.

Hm....

Jo men fan hans dator rör sig ju inte en millimeter!

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2006-05-25 17:49
1
Bevaka tråden