Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Premiär: 99mac.app

Tråden skapades och har fått 23 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

99mac presenterar 99mac.app - ett program för våra MacOS X användare. Nu kan du alltid hålla dig uppdaterad genom vår klient som laddar ner nyhetsrubriker, tester, dagens diskussioner & nya inlägg. Ladda ner 99mac.app idag!

99mac.app använder sig av 99mac.com version 2.0 som lanserades under helgen. Med hjälp av den nya forumprogramvaran exporteras information i XML (RSS 0.92) format som 99mac.app läser och presenterar i din dator.

Fredrik Sigbjörn är mannen bakom 99mac.app och han jobbar som programvaruutvecklare till vardags uppe i Skellefteå. Fredrik låter oss alla använda programmet kostnadsfritt.

Lämna feedback till oss efter att du laddat ner och installerat version 0.8. Om du har tips på hur vi kan förbättra programmet eller hittar buggar så vill vi gärna veta det: Här samlar vi all feedback om 99mac.app

Ladda ner 99mac.app (267kb SIT)

[ 30. januari 2003, 11:31: Meddelandet ändrat av: Jon Adolfsson ]

cool app! mi tumbz up maan!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-01-20 08:54

Bra jobbat 99mac och Sigbjörn! Fan måste hem till min OS X burk och provlira.

99mac.app är grym! Det är skithäftigt att på sätt och vis kunna integrera 99mac med OS X. Denna applikation är ett måste att ladda hem, ni som inte gjort det än, gör det!

Grymt bra jobbat Fredrik!

/M

[ 20. Januari 2003, 09:13: Meddelandet ändrat av: Martin Belak ]

Guld! Menyraden blev genast mycket trevligare!

Coolt som stryk!

När kommer Windows versionen?

Vi släpper en ny sida senare idag som innehåller alla RSS/XML länkar så att man kan använda Slashdock eller vilken annan XML parser som helst.