Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

73st nya Plussare idag

Tråden skapades och har fått 76 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Idag uppgraderade vi 73 stycken gamla 99mac Veteraner till Plus-medlemmar efter "lång & trogen tjänst" som det kallas! Jag tänker inte avslöja hur "formeln" ser ut för att bli uppgraderad men det handlar om långt deltagande och många inlägg.

Jag vill hälsa er alla välkomna till vår Lounge™ och hoppas att ni kommer trivas här!

man tackar...

  • Medlem
  • Gävle
  • 2006-05-15 15:13

Det var som tusan! Här har man gått och blivit Plusmedlem helt plötsligt. Man tackar!
Nu ska jag leta fram någon bild och hiva upp oxå.

GERKH!! Man har blivit en Plussare
Nu kan jag äntligen använda min apple4ever-avatar här med

Ja, där ser man. Undrade just vad som hänt med reklamen på sidan...
Tack tack!

Najs

Oj, se där ja.. Tack för det!

//Stefan

Välkomna allihopa! Jag tycker personligen att vår Lounge är jätteskön och trivs med diskussionerna. Hoppas ni andra känner likadant!

Välkommen hit.

Hoppas att det kan bli lite mer aktivitet i Lounge nu. Det kan vara riktigt trevlig.

  • Medlem
  • Neverland
  • 2006-05-15 21:01

Vad trevligt! Tack.

Nu vill ja inte låta snåldryg (Betalade för plus i fredags) Så nu såg ja att ja har både mer tid och inlägg än vissa i listan ovan, har ja missat free beer?

Ursprungligen av Johan S:

Nu vill ja inte låta snåldryg (Betalade för plus i fredags) Så nu såg ja att ja har både mer tid och inlägg än vissa i listan ovan, har ja missat free beer?

Påminn mig om detta när vi ses i Umeå. Vill gärna köra en "äkta" MacPub där uppe med mycket folk och god framförhållning. Då bjuder jag på en öl!

Ursprungligen av Björnström:

Påminn mig om detta när vi ses i Umeå. Vill gärna köra en "äkta" MacPub där uppe med mycket folk och god framförhållning. Då bjuder jag på en öl!

Gött! Något förslag på när det kan vankas någon sådan happening?

Ursprungligen av staed:

Gött! Något förslag på när det kan vankas någon sådan happening?

Jag startar en ny tråd om "events" tror jag!

Mycket trevligt initiativ. Nu känner jag mig lite småsnål som inte blivit plus-medlem tidigare. Kommer kanske blir mer aktuellt när pågående period tar slut. Tack, Björnström

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2006-05-15 21:38

Oooouuuuhhhh, det förklara varför jag helt plötsligen ser en massa saker som jag inte sett förut.

Jag tackar och bockar.

Jag tycker det är helrätt - det är ni som hjälpt till att bygga upp sajten från ingenting och det är vi som ska tacka för alla timmar ni lagt här på 99an

Loungen kommer bli mycket roligare med så här många nya ansikten. När vi släppt slutgiltiga uppdateringen av 99mac kommer många fler uppgradera till Plus är jag övertygad om.

Ursprungligen av Björnström:

Loungen kommer bli mycket roligare med så här många nya ansikten. När vi släppt slutgiltiga uppdateringen av 99mac kommer många fler uppgradera till Plus är jag övertygad om.

Håhå! Sån här förhandsinfo får man bara om man är plussare!

Ehh... whatever... :rolleyes:

Nej men titta! Det var därför jag helt plötsligt kunde skriva i loungen!
Man tackar!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-05-16 00:23

Oj, tackar! Nu skäms jag nästan en smula eftersom jag itne betalat något till 99mac - ännu.

  • Medlem
  • Alvesta
  • 2006-05-16 08:01

Jag tror jag också har blivit "plus:ad". Coolt! Tackar så hjärtligt!

  • Medlem
  • International user
  • 2006-05-16 08:27

Jag blev också gratisplussad i ett tidigare skede, det är ju kul och najs. Man tackar.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-05-16 09:23

En av de första saker som jag gjorde efter plussningen var att byta till ett reklamfritt skin, sedan insåg jag att "hmmm, jag har ju itne betalat något" och vips bytte jag tillbaka till standardskinet (med reklam) igen.

Ursprungligen av tei:

En av de första saker som jag gjorde efter plussningen var att byta till ett reklamfritt skin, sedan insåg jag att "hmmm, jag har ju itne betalat något" och vips bytte jag tillbaka till standardskinet (med reklam) igen.

Vi får oftast ingenting för att visa reklamen - det är endast vissa annonsörer som betalar för "antalet unika" och det är inte ofta vi har dom här.

  • Medlem
  • 2006-05-16 11:51

Oj!? Alltså har jag också blivit hedrad med en plus(?)titel?? Fantastiskt!

Får man väl ta och skaffa avatar nurå...

Tack så hemskt mycket, Björnis och ni andra i ledningen!

  • Medlem
  • International user
  • 2006-05-16 11:59

Använd din gamla med gubben med svullen mage. Då vet vi vem du är.

  • Medlem
  • 2006-05-19 19:18
Ursprungligen av Konrad:

Använd din gamla med gubben med svullen mage. Då vet vi vem du är.

Öööhh?? Nu är jag nog inte med... Gubbe med svullen mage? Nån sån bild har jag inte.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-05-19 20:19
Ursprungligen av Giggs:

Öööhh?? Nu är jag nog inte med... Gubbe med svullen mage? Nån sån bild har jag inte.

Förlåt, jag ville inte trampa dig på tårna.
Fin bild på dig Giggs!

  • Medlem
  • 2006-05-19 20:48
Ursprungligen av Konrad:

Förlåt, jag ville inte trampa dig på tårna.
Fin bild på dig Giggs!

Tack! Ja, man är väl lite fotogen ändå kantänka.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2006-05-21 00:27

Jag har också upptäckt att jag är Plus medlem härom veckan.
Jag har sökt efter här forum sökord "plus", men inga träffar..
Men nu nyss efter melodifestivalen ! hittade jag länk "Plussare", hehe

Tack för att ni valde mej som Plus ! 73 extra plussare är liten grupp faktiskt.
Därför känner jag mej som lyxig medlem

Mycket nöjd med 99mac

Bevaka tråden