Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nya MacBook - vilka fel ska man förvänta sig?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Thailand
  • 2006-05-15 15:58

Om några dagar kommer (troligtvis) nya Mac Book (utan Pro). Vilka fel tror du vi kommer att diskutera om ett par månader?

Om MBP steker, viner, har sneda tangenter etc. vad kommer MB att göra för att ge sina ägare motsvarande upplevelser?

Jag facineras av tanken på hur den skall fånga vår uppmärksamhet och låta oss ge utlopp för vår skrivklåda.

Mina gissningar:
- grafikproblem
- isight-problem
- windows bootar inte
Rena gissningar, men det kan vara kul att någon gång ägna sig åt det. Vem tar utmaningen?

Glöm inte alla besvikelser när ryktesdrömmarna inte slår in. Vi vet ju alla att om inte den har
4 st 4,5GHz Intel Core, Duo 512 GB Ram, 120 TB HD, 365 dagars batteritid, 1024x Superdrive med stöd för Blueray, 4st ATI Mobility Radeon X1900 med 1024MB GDDR3-minne, blir aldrig varmare än 23 grader, låter under 1 decibel och kostar under 5000 kr så kommer folk börja gälla över hur otroligt dyr och långsam den är.

Eller så börjar jag bli gammal och bitter

/Martin

Det jag skulle kunna bli riktigt besviken på är om den inte är ordentligt mycket mindre än iBooken den efterträder. Mindre än en tum tjock ska den vara. Liten och tyst.

1
Bevaka tråden