Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Åsikter om Brother HL-2030?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Någon som har en Brother HL-2030 och kan tänka sig att dela med sig av sina erfarenheter och åsikter? Den potentielle kunden ska använda den i hemmet, det blir inga stora utskriftsvolymer.

  • Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2006-05-11 22:33

Vi har en för test på jobbet. Snabb, rätt tyst men tar typ 10 minuter innan den går i viloläge, det är väl det enda klagomålet som framkommit. Den är ju otroligt billig! Som alternativ har vi också tittat på OKI B4100 som är 250:- dyrare men där toner kostar hälften så mycket! OKIn är lite långsammare än Brother men tystare och går snabbare ner i viloläge.

  • Medlem
  • Harestad
  • 2006-05-11 22:54

Jag har en Brother HL-2030 som jag köpte till min enskilda firma för cirka ett år sedan.

Den är väldigt billig, går som en klocka, och har inte strulat en sekund sedan jag installerade den första gången. Utskrifterna blir bra och än så länge har jag inte behövt byta toner.

Som bollman sa så är den dock i vila ganska länge innan den blir helt tyst och avstängd. Jag tror att det går att ställa in vilotiden, men det är inget som jag känner att jag har behövt göra ...

Tackar, då blir det en sådan.

Jag har föregångaren HL-1430 och har använt den problemfritt i tre år nu. Har skrivit ut ca 4000 sidor uppskattningsvis.

1
Bevaka tråden