Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kortkomando för random på iPoden?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Öland
  • 2006-05-09 07:13

Finns det något bra kommando att trycka på iPoden för att växla mellan bland ej, blanda album och blanda spår?

//Filip

Inte vad jag vet men det vore coolt! Även om jag inte riktigt fattar hur man ska göra med hjulet till hjälp...

  • Medlem
  • Öland
  • 2006-05-09 07:54

jag menar; för att återställa ipoden finns ju ett visst "kommando" visst borde det gå att fixa något sådant, är trött på att hela tiden måste gå tillbaka till inställningar för att fixa det nu

  • Oregistrerad
  • 2006-05-09 12:33
Ursprungligen av Filip:

jag menar; för att återställa ipoden finns ju ett visst "kommando" visst borde det gå att fixa något sådant, är trött på att hela tiden måste gå tillbaka till inställningar för att fixa det nu

Det går ju att lägga till "Blanda spår" i huvudmenyn, väldigt smidigt.

  • Medlem
  • Öland
  • 2006-05-09 17:34
Ursprungligen av hjalle:

Det går ju att lägga till "Blanda spår" i huvudmenyn, väldigt smidigt.

nej det är inte alls samma sak, det gör bara att man blandar spår från hela iPoden, det jag vill är när men tex vill lyssna på bara en artist, kunna välja om albumen skall spelas intakta (men ej i ordning), om låtarna skall spelas i oordning oavsett album eller om låtarna skall spelas i den följden de kommer (första låten i första albumet osv).

1
Bevaka tråden