Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Förbannade oljud!

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Karlstad
  • 2006-05-08 20:26

Kan ingen köra upp starktonshornen i lämplig kroppsöppning på dom där jävlarna som sabbar hela hockey-VM?:mad:

Kan ingen ringa TV4 och be dom stänga av "pling-plonget"... jag bryr mig inte om att det står 2-1 AIK-Elfsborg just nu... Jag vill se Commander In Chief... (nu blev det 2-2).

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2006-05-08 21:04
Ursprungligen av Mattias Jonsson:

Kan ingen ringa TV4 och be dom stänga av "pling-plonget"... jag bryr mig inte om att det står 2-1 AIK-Elfsborg just nu... Jag vill se Commander In Chief... (nu blev det 2-2).

"pling-plong"?????
Du ska vara GLAAAAD att du bara har ett ynkligt litet "pling-plong" när det blir mål i en fotbollsmatch eftersom det knappast händer särskilt ofta.
Vi andra får hela hockey-VM sabbat av ett dussin idioter som köpt en varsin kasse aerosoldrivna horn och som UTAN AVBROTT står och tutar en hel match, dvs bortåt tre timmar.
"Pling-plong". Löjligt.....

  • Medlem
  • Gotland / Åre
  • 2006-05-08 21:14

Ja, h-ete vad dom tutar!!!
Man hör ju inte ens publiken för alla tutor. Helt sjukt!
Tar inte tryckluften slut i såna där tutor?!?!

Ja, men ni kan stänga av TV-ljudet och slå på radiosporten. Är det inte så man får bra bilder OCH bra kommentatorer...??? Jag gillar ju som det kanske framgår inte sport...

  • Medlem
  • International user
  • 2006-05-08 21:51

Det är ju bara att stänga av ljudet på teven, då slipper man ju höra alla idiotiska kommentarer från hjärntrusten i studion också.

Stänger man av hela teven så slipper man allt....

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2006-05-09 16:50
Ursprungligen av Richard Rönnbäck:

Stänger man av hela teven så slipper man allt....

Mycket, i alla fall. Vill man slippa "allt", så får man väl stänga in sig i nån grotta nånstans.
Men dom där med tutorna bor väl i nån, så det gäller att hitta rätt.

Jag är inte helt ensam...

"De 305 000 tittare som såg Commander in chief på TV4 i går kväll överraskades av pling i rutan med de senaste fotbollsresultaten från allsvenskan högst upp i bild."

Veckans fråga på Resume:
Gillar du "pling i rutan"
Ja: 20%
Nej: 78%
Vet ej: 2%

http://www.resume.se/nyheter/2006/05/09/tittarstorm_efter_pling_i_/index.xml

1
Bevaka tråden