Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Göttigt väder

Tråden skapades och har fått 20 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Vellinge
  • 2006-05-05 18:22

Ja nu har solen och värmen äntligen kommit, satt på en uteservering och njöt hela eftermiddagen.
Har ni haft möjligthet att njuta av sommarvädret än?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-05-05 19:26

Har dessvärre fått sitta inne och ägna mig åt skolarbete hela dagen, men fönstret har stått på vid gavel och vinden har susat genom lägenheten och smekt mina kinder

Här kommer sommaren... *trallalala*

22°c, firade skolveckans slut med att chilla på en uteservering med polarna, 2 kalla öl och man mådde som en prins

Nu väntar pokerkväll ute i solen ( som är uppe några timmar till här i norrland)

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2006-05-05 20:22
Ursprungligen av Bokis:

Ja nu har solen och värmen äntligen kommit, satt på en uteservering och njöt hela eftermiddagen.
Har ni haft möjligthet att njuta av sommarvädret än?

Nä fy fan. Detta är en plåga för oss som inte vill vara den där brunbrända, sportiga typen. Vi försöker vara bleka och intressanta.

Allvarligt: Jodå. Jag HATAR höst och vinter, vilket påverkar mitt humör rejält åt det ena hållet. Men när våren börjar med Valborg (jo, jag måste lyssna till manskör, "Vinterna ra..." och se majbrasan. Annars ingen riktig kick-off) så svänger humöret åt andra hållet. Jag har t.ex. tagit promenader TVÅ DAGAR I RAD vilket jag inte gjort sen i augusti.

Ursprungligen av Bokis:

Ja nu har solen och värmen äntligen kommit, satt på en uteservering och njöt hela eftermiddagen.
Har ni haft möjligthet att njuta av sommarvädret än?

Min första uteservering i år var i Vilnius. På bordet stod det en jäkligt go Svyturys (väldigt go litautisk öl). Staden i övrigt kan rekommenderas...

Edit: Gå in på min sida http://www.shattapp.com/ och klicka in er i april... Där finns en del bilder på bland annat ölen som dracks...

  • Medlem
  • Vellinge
  • 2006-05-07 19:57

Jag drog faktiskt ut min iMac G5 på terrassen idag, var tvungen att göra skolarbete på datorn och jag äger ingen bärbar. Jag är nog lite fanatisk men är det underbart väder så är det.

Jappsi! Jag satt med Pismon på balkongen till klockan midnatt i går kväll och streamade musik över airport.

Spelade volleyboll med scoutgänget för en stund sedan (stund = 2h), riktigt soft må jag säga...

Nu är jag på balkongen igen. ^_^

  • Medlem
  • Vellinge
  • 2006-05-08 14:35

Dagens programmeringslektion var inställd, jag och några kompisar åkte in om maxi för att handla engångsgrillar och korv sedan begav vi oss ut till Bo01-området och njuta. Hoppas verkligen vädret håller i sig

  • Medlem
  • Härnösand
  • 2006-05-08 14:53

Här i Härnösand har glassförsäljningen gått igång på allvar, så visst har jag njutit av både glass och väder.

Ntss hemkommen från skolan, passade på att svänga förbi verkstan och fixade lite med hojen, beställt nya drev samt styre, kommer bli så sött så

Björkarna håller på att slå ut också, så snart är det sommar!

Idag har jag ätit glass!! Magnum jordgubb. Mums. Men vet nån var den där magnum men vanilj och vit choklad tog vägen?

Daimstrut var dagens glass då, riktigt goett.

En annan käkar då jordgubbar i nuläget, sug på den ni!

Ursprungligen av Joakim Halvarsson:

En annan käkar då jordgubbar i nuläget, sug på den ni!

Suga på jordgubbar? Njae, jag föredrar nog att äta dem ordentligt.

Ursprungligen av Joakim Halvarsson:

En annan käkar då jordgubbar i nuläget, sug på den ni!

Mums. :rolleyes:

Säääääääkert.... ;>

Har varit ute på stan med några kompisar i solen och käkat glass – bra variation från att sitta inne och redigera bilder vilket jag tänker göra hela dagen ändå. Tjackade en grymt skön tröja med "Miami Vice" tryck som sitter bra

  • Avstängd
  • Stockholm
  • 2006-05-08 20:27

Det blev en omgång kubb och leka lite med polarens hund ute i solskenet. Fast det är fortfarande lite kyliga vindar.

  • Medlem
  • Vellinge
  • 2006-05-12 20:18

Fredag innebar "after work" med kompisarna från skolan... sol och kall öl.. blir det bättre?

1
Bevaka tråden