Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Då har man gjort debut som krönikör också... :D

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-05-05 23:54

http://sydsvenskan.se/incoming/article157313.ece

Bra!

"Du skall inte ha begärelse till din nästas moped"

Vad är det för skitsnack? Gick inte du i högstadiet eller?

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2006-05-06 07:35

Kul.
Men jag fick inte ihop det där i första stycket., hur jag än vred och vände på det.....

  • Medlem
  • 2006-05-06 12:03
Ursprungligen av Danne V:

Kul.
Men jag fick inte ihop det där i första stycket., hur jag än vred och vände på det.....

Synden betår inte i att jag har kört för sakta utan att jag gör av med så mycket soppa genom att göra 110 i ställlet för 100.
Det är intressant att så få fattar det. Nästan ingen faktiskt. Man är tydligen så låst vid att man måste köra så fort man får i alla lägen, att man inte kan se miljöbelastningen som ett större problem än att man kör 10 km/tim för sakta. Det får bli uppföljningen...

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2006-05-06 12:34
Ursprungligen av Baron:

Synden betår inte i att jag har kört för sakta utan att jag gör av med så mycket soppa genom att göra 110 i ställlet för 100.
Det är intressant att så få fattar det. Nästan ingen faktiskt. Man är tydligen så låst vid att man måste köra så fort man får i alla lägen, att man inte kan se miljöbelastningen som ett större problem än att man kör 10 km/tim för sakta. Det får bli uppföljningen...

Mmmmm...okej, nu fattar jag. Men det är en aning otydligt. Det verkar nämligen (åtminstone för mig) som om du försöker SPARA soppa, och då stämde ju inte texten och matematiken riktigt.

Jag tror att otydligheten i krönikan är skälet till at få fattar det, och du kanske inte fattar att det är texten dom inte fattar, inte att dom inte fattar att man faktiskt kan köra UNDER hastighetsberänsningen. Fattaru?

Grattis kanske jag ska säga!
Det var ett bra tag sedan jag gjorde min krönika debut, Eskilstuna Kuriren 1995 eller nåt var det...
Så nu har jag visat mig snabbare.
Men det vore skoj att skriva något igen men frågan är om vad... det finns så mycket...

  • Medlem
  • 2006-05-06 21:14
Ursprungligen av Mattias Hedman:

Det var ett bra tag sedan jag gjorde min krönika debut, Eskilstuna Kuriren 1995 eller nåt var det...
Så nu har jag visat mig snabbare.

Jag gjorde faktiskt debut redan 2000 när jag tänker efter. Men det här var debut för min nuvarande, och första fasta, arbetsgivare.

Baron jag läste den i morse till frukosten...mycket trevlig krönika!

1
Bevaka tråden