Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Test av MacBook 17?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-05-01 11:34

Hej Hej..NÅgon som hittat något test av maskinen på nätet än?

Brukar ju dyka upp rätt snabbt tycker jag...

De har ju inte ens börjat levereras till kunder än. Ska komma igång under nästa vecka.

Det enda jag vill veta är om 17" också har det pip som 15" har. Om den INTE har det är det ju nåt fel med 15".

Ursprungligen av Rickard A:

De har ju inte ens börjat levereras till kunder än. Ska komma igång under nästa vecka.

Det enda jag vill veta är om 17" också har det pip som 15" har. Om den INTE har det är det ju nåt fel med 15".

Senaste revisionerna av 15" har ju inte problemet längre, finns en tråd om detta om jag inte kommer ihåg fel.

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2006-05-01 15:52
Ursprungligen av David Sinclair:

Senaste revisionerna av 15" har ju inte problemet längre, finns en tråd om detta om jag inte kommer ihåg fel.

Hitta gärna den tråden! Tycker jag läser om V15 och 16 maskiner som fortfarande har problem.

Ursprungligen av tobhas:

Hitta gärna den tråden! Tycker jag läser om V15 och 16 maskiner som fortfarande har problem.

Som sagt, varje ny vecka är inte en ny revision av produkten. Jag har läst på macnn-s forum att folk som köpte en 15" förra veckan tillverkade vecka 15-16 hade pip-ljudet när datorn gick på batteri.

Det intressanta tycker jag blir när 17" börjar levereras. Piper den eller inte? Är svaret inte ja då har Apple gjort nåt fel med 15". Det blir då ställt utom allt tvivel.

Ursprungligen av David Sinclair:

Senaste revisionerna av 15" har ju inte problemet längre, finns en tråd om detta om jag inte kommer ihåg fel.

Jo de som säljs nu piper fortfarande när de går på batteri, det kan man läsa på flera forum.

Det där med revisioner är inte ett officiellt uttalande från Apple utan nåt som myntades på en websida. Vissa tror att varje ny vecka är en ny revision vilket ju verkligen inte stämmer. Finns inte en tillverkare i världen som byter komponenter varje vecka.

min är bland de första och den piper inte

1
Bevaka tråden