Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

PPFMaster sökes

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej, jag har letat förgäves efter gratis applikationen PPFMaster, om någon vet vart en fungerande länk för nerladdning finns blir jag väldigt glad, eller om någon har programmet och vill maila så hade det varit fint också. filipk@spray.se

tacksam för hjälp

  • Medlem
  • Kiruna
  • 2006-04-28 03:50

Hittade den här på Version Tracker. Är det den som du sökte efter?

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2006-04-28 06:50

Onken: Det är nog det programmet han söker, men VersionTracker har inte "en fungerande länk för nerladdning".

Kleremark: Det närmaste jag kom var http://homepage.mac.com/nycdewd/.cv/nycdewd/Sites/.Public/PPFMaster.app.sitx-zip.zip som är tillfälligt(?) avstängd för överskriden bandbredd.

Ursprungligen av kleremark:

Hej, jag har letat förgäves efter gratis applikationen PPFMaster, om någon vet vart en fungerande länk för nerladdning finns blir jag väldigt glad, eller om någon har programmet och vill maila så hade det varit fint också. filipk@spray.se

tacksam för hjälp

Är PPF-O-Matic ett alternativ?

jag kör 10.3 och har för mig ppf-o-matic bara funkar på 10.4 därför gjordes ppfmaster. men jag kan ha fel.

testade med ppf-o.matic nu och det funkade inte. programmet avslutades. får inte heller gumby att funka...

Senast redigerat 2006-04-28 14:20

Testat den terminalbaserade ApplyPPF? Om jag fattat det hela rätt är PPFMaster bara ett GUI för detta (och MakePPF).

lyckades nu få tag på ppfmaster, får hoppas det löser sig nu med min patch. tack för alla svar

1
Bevaka tråden