Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Köpa Macbook?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-04-20 18:20

Hej.
Vågar man ens köpa en macbook efter alla diskutioner om missljud och värmeproblem? Läste även att det finns mängd olika revisioner. Kan man kolla i äffären vilken revision man köper eller blir det en överraskning ?
Tacksam för svar och tips!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-04-20 19:04

Ska du köpa en MacBook PRO så beställ den från AppleStore, konfigurera om den lite så bygger dom antagligen helt ny till dig som dom gjorde med mig!

Min är tillverkad mellan 10 och 16 April....

Fick som sagt min igår och det är en revision H tydligen och vad jag märkt så har jag varken skärm-problemet eller missljuden!

Jag är dunder nöjd!

Bara en liten avstickare i tråden: vilka är problemen som är vanliga, och vilka är deras symtom? Jag ska köpa en tidig revision från macademics eller macoteket (eller vad det nu heter), så det vore bra om ni kunde lista svart på vitt vad jag bör kolla efter, och ställa krav på att få åtgärdat om de uppstår, så jag kan peka på det vid eventuella senare problem.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-04-23 00:03
Ursprungligen av GaB:

Ska du köpa en MacBook PRO så beställ den från AppleStore, konfigurera om den lite så bygger dom antagligen helt ny till dig som dom gjorde med mig!

Min är tillverkad mellan 10 och 16 April....

Fick som sagt min igår och det är en revision H tydligen och vad jag märkt så har jag varken skärm-problemet eller missljuden!

Jag är dunder nöjd!

Hur lång tid från lagd order till leverans??

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-04-23 11:03
Ursprungligen av zelari:

Hur lång tid från lagd order till leverans??

Exakt 7 dagar!

  • Oregistrerad
  • 2006-04-23 11:21
Ursprungligen av GaB:

Exakt 7 dagar!

Eller mer troligt mellan 12-15 dagar som fallet kommer att vara för mig och flera andra.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-04-23 22:09
Ursprungligen av hkim:

Eller mer troligt mellan 12-15 dagar som fallet kommer att vara för mig och flera andra.

Jag måste haft extrem tur alltså, både snabb leverans samt nytillverkad dator!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-04-23 22:30

min kom till sthlm ikväll.. så jag lär ha den imorgon
aaaaahh beställde den förra torsdagen

  • Oregistrerad
  • 2006-04-23 23:00
Ursprungligen av Costas:

min kom till sthlm ikväll.. så jag lär ha den imorgon
aaaaahh beställde den förra torsdagen

Jag kan också se att min har nått Stockholm. ETA är dock fortfarande 25/4... Står det 24/4 i din? Våra datorer bör ju ha kommit med samma leverans... Hmm... beställde jag inte min en dag innan?

1
Bevaka tråden