Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

vilken revision på appelstore macbooks?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-04-22 16:41

Jag ska snart köpa en macbook i grundutförandet från applestore (med studentrabatt). Jag vill dock försäkra mig om att få en nytillverkad, för att minimera risken för problem. Vilken reviosion/serienr får man nu om man beställer en mbp utan att bygga in nåt extra?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-04-22 17:17

Jag fick min häromdan och det är en revision H W8615...
Tillverkad mellan 10-16 April...

  • Oregistrerad
  • 2006-04-22 17:53
Ursprungligen av GaB:

Jag fick min häromdan och det är en revision H W8615...
Tillverkad mellan 10-16 April...

Beställde du din utan några tillägg? Isåfall verkar det ju grönt att köpa nu, rev H borde det inte vara så mycket problem med, eller?

Ursprungligen av MartinHelgesson:

Beställde du din utan några tillägg? Isåfall verkar det ju grönt att köpa nu, rev H borde det inte vara så mycket problem med, eller?

Ju senare ens dator är tillverkad desto större är förstås chansen att ev problem fixats till. Men glöm det där med revision G,H,I eller vad som påstås. Det finns ingen sanning i att vecka 15= revision H eller att nån vecka senare skulle ha vara en senare revision. Du lurar bara dig själv om du tänker så.

Får jag fråga hur man vet vilken revision man har? Det är knappast så att 1 vecka=1 revision. Den som fått för sig det är rätt snett ute.

1
Bevaka tråden