Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

David Weiss på Microsoft om Mac

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Borås
  • 2006-04-21 09:56

Hittade ett intressant bloginlägg från en David Weiss på Microsoft. Lite rolig läsning så här på morgonen.

A Tour of Microsoft's Mac Lab

Oj...

Borde inte ni ha liknande mängder på ditt jobb? Man kanske kunde få en liten "tour" därifrån med...

lite OT: är det inte Mer Päron på burk de har till höger i läskkylen? Mer är ju en svenskt varumärke och som enligt cocacola.se enbart finns i sverige också. jag kan iofs se fel.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-04-21 12:24
Ursprungligen av himynameisjonas:

lite OT: är det inte Mer Päron på burk de har till höger i läskkylen? Mer är ju en svenskt varumärke och som enligt cocacola.se enbart finns i sverige också. jag kan iofs se fel.

Det är nog föga troligt att det är MER. Schysst lab iaf

  • Oregistrerad
  • 2006-04-21 18:52

_Där_ skulle jag vilja jobba. Gratis läsk och alla Macar jag kan äta. Strunt samma i att det är Microsoft, jag skulle till och med stå ut med min förre chef.

Macar äter man inte. Mackor äts däremot.

Macar avnjuts.

  • Medlem
  • Borås
  • 2006-04-21 21:55

Undra vad dom har för ljudnivå i det rummet? Mac mini är ju tyst, men 150 st?!

Irrelogical: får väl mekkla en virtuell tour från WSB då. (inte så mkt att se ifs, vår gamla coax kabel till server rummet?)

Ursprungligen av archie:

Undra vad dom har för ljudnivå i det rummet? Mac mini är ju tyst, men 150 st?!

Irrelogical: får väl mekkla en virtuell tour från WSB då. (inte så mkt att se ifs, vår gamla coax kabel till server rummet?)

Man borde ju kunna binda fast en minikamera i kabeln och filma när man drar ut den.

1
Bevaka tråden