Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

MacBooken startar i stängt läge

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-04-18 20:54

Nàgon mer än jag som har det här tràkiga problemet? Det har hänt nàgra gànger nu, sà den är numera alltid avstängd vid längre transporter...

Det låter som att du har ett program som kickar igång för att göra något? Har du installerat något särskilt?

Eller nåt externt tillbehör, typ en mus eller tgb. Blåtands-tillbehör kan väcka datorn.

Jonas är inte ensam om att ha upptäckt en kokhet, vaken MBP i väskan. Har läst flera rapporter om det, mestadels från overseas. Är för utpumpad för att leta länkar, men forums.macnn.com är ett säkert kort. Kontakta Apple, säger jag.

  • Oregistrerad
  • 2006-04-19 00:35
Ursprungligen av hedelina:

Kontakta Apple, säger jag.

Det har jag gjort, har tyvärr ett riktigt màndagsex med alla de kända och okända defekterna. Jag försöker fà den helt utbytt, men är en vecka för sen för att det ska vara öppet köp. Ska ringa och tjata imorgon igen.

Nej, datorn är helt sà som jag fick den: inga blàtandsprylar eller nya program. Men det är bra att veta att det finns fler med samma problem. Dessvärre.

Hoppas att du får ett nytt, bättre exemplar. Någon liten skavank kan man väl acceptera på en dator, men så defekta som vissa MBP:s verkar vara är ju skandalöst. Lycka till!

  • Oregistrerad
  • 2006-04-20 01:49

Jag fàr en ny dator! Fast jag ändà är nästan 2 veckor efter öppet köp. Schysst, hoppas allt blir bättre nu.

1
Bevaka tråden