Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Städa Apple Bluetooth Keyboard

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-04-06 09:34

Hur gjør ni det? En galen kille på mitt jobb tok alla knapparna i diskmaskinen men vet inte helt.:eek:

Ursprungligen av cuidado:

Hur gjør ni det? En galen kille på mitt jobb tok alla knapparna i diskmaskinen men vet inte helt.:eek:

Jag brukar ha tangentbordet upp-och-ner och torka det med en våt disktrasa ett tag. Att städa mellan tangenterna, och på de vita mellanrummen är lite svårare, man får försöka komma åt med disktrasan... Som avslut borde det funka att dammsuga det, har inte provat det (inte orkat med andra ord) dock.

  • Medlem
  • Neverland
  • 2006-04-10 16:48

Jag brukar blåsa rent med min kompressor. Har man inte en sådan kan ju tryckluft på burk kanske vara ett alternativ.

diska tangentbord

det brukar funka bra med att först lägga tangentbordet på kopieringsmaskinen
(det blir enklare att montera tillbaka topparna sedan om mna har en mall att gå efter)

sedan knäpper man loss topparna.
Har du en nätpåse som man har och lägger tvätt-piller i så är det bäst
hiva in i diskmaskin, korta programmet.

Ta ut dem, ruska torrt, låt dem ligga ett par timmar på en tidning, texten neråt.
Montera tillbaka.

Har funkat för mig flera gånger, en varning för iBook bara, här verkar tangent-texten sitta jävligt dåligt...osäker på om de överlever en diskning i varmt vatten....

...ochh häng inte mig om du får ut en hög kritvita tangenter utan text på....

//Goflorp

1
Bevaka tråden