Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

World Of Warcraft problem, cd-key in use...[AKUT]

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-04-08 22:02

Hej!

Fick min brors gamla World Of Warcraft spel. Det är hybrid så det kör både på Mac och Pc. Han spelade det senast för 1 år sedan och nu har idioten glömt bort alla jävla koder, hemliga svar osv...så nu kommer han inte in på sitt konto och jag kan inte skapa ett nytt för den säger att cd-keyn redan används. Hur fan ska jag göra för att kunna skapa ett nytt konto och spela med mitt spel? BLIR GALEN!

  • Oregistrerad
  • 2006-04-08 22:41

har skrivit till dom i deras webform och förklarat att min bror gett mig spelet och att han glömt sina uppgifter.och hans och min e-mailadress och spelets cd-key.

men jag vet inte om det hjälper. Har deras -email support öppet på helger?

  • Oregistrerad
  • 2006-04-09 00:35

Dom har öppet dygnet runt, men ibland kan det ta ett tag beroende på hur mycket dom har att göra. Jag kan dock säga att om du inte några uppgifter alls kvar är det nog inte mycket dom kan göra. Dom kan skicak uppgifterna till mailkontot som är knutet till nycklen, det är nog allt.. annars för du köpa en ny licens skulle jag tro.

  • Oregistrerad
  • 2006-04-09 00:42
Ursprungligen av FGlawe:

Dom har öppet dygnet runt, men ibland kan det ta ett tag beroende på hur mycket dom har att göra. Jag kan dock säga att om du inte några uppgifter alls kvar är det nog inte mycket dom kan göra. Dom kan skicak uppgifterna till mailkontot som är knutet till nycklen, det är nog allt.. annars för du köpa en ny licens skulle jag tro.

jag skrev att min bror hade gett mig spelet men glömt uppgifterna. jag skrev hans namn, mitt namn, hans email och min email och cd-keyn till spelet.

Och frågade hur jag ska kunna starta ett nytt konto.

Telefon supporten har inte öppet dygnet runt, har maile supporten det?

  • Oregistrerad
  • 2006-04-09 11:33

Our phone-support opening hours are:
10:30 am to 08:00 pm (Paris time), from Monday to Thursday.
10:30 am to 07:00 pm (Paris time), on Friday.

Contacting Account and Billing by phone, from:
Sweden: 0200 897074 (free)

  • Oregistrerad
  • 2006-04-09 12:20
Ursprungligen av FGlawe:

Our phone-support opening hours are:
10:30 am to 08:00 pm (Paris time), from Monday to Thursday.
10:30 am to 07:00 pm (Paris time), on Friday.

Contacting Account and Billing by phone, from:
Sweden: 0200 897074 (free)

har deras webform samma öppet tider som telefonsupporten?

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2006-04-09 16:04
Ursprungligen av Elajtenworld:

har deras webform samma öppet tider som telefonsupporten?

Verkar väl rimligt då det är normal kontorstid.

Synd att de tar så mycke betalt för spelet, när det ändå kostar pengar varje månad att spela.

  • Oregistrerad
  • 2006-04-10 01:12
Ursprungligen av Fredrik Sigbjörn:

Synd att de tar så mycke betalt för spelet, när det ändå kostar pengar varje månad att spela.

min bror kom på lösen så jag har suttit och spelat hela dagen nu.

1
Bevaka tråden