Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bold.se lägger ner forumet

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-04-07 22:30
Citat:

Forumet är stängt. Vi öppnar så snart vi kan. /Bold

http://www.bold.se/forum/

Inget? Jag kommer in nu...

Jag startade 99reklam.com en gång i tiden men snart tog Pilo över spakarna och bytte senare namn till Bold.se. Vi har ingen direkt koppling förutom den rent historiska och att många medlemmar finns på båda sajterna.

  • Medlem
  • 2006-04-08 11:34

aha. Jag trodde de låg kvar på samma servrar eller nåt.

Och nu ska bold.se tydligen läggas ner...

Dagens Media
Bold 2.0

Ta tillbaks spakarna igen kanske?

Nja inte läggas ner startas om på något sätt. Fast efter sommaren.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-05-20 22:09

Lägger jag ihop för mycket eller är det en brytningstid?
På en kort tid har beskeden kommit både från MacPro och Bold om att lägga ner.
Ok för Bold i en annan tappning men dock lägga ner i formen av "fritidssyssla"

  • Medlem
  • 2008-05-20 22:33

Och punkt.se... Björnström tar över världen. Bonnier, se upp!

99reklam hittar hem igen? Jag har kontaktat Pilo och hoppas att vi kan hitta en bra lösning!

  • Medlem
  • Gävle
  • 2008-05-21 00:58

Då tycker jag att ni bör plocka med 99webb där också.

Jag har gjort ett försök men han är svårflirtad. 99.99% säkert att Bold forumet är låst och dör för alltid i midsommar. Skulle jättegärna få tillbaka 99reklam till 99.se/design eller vad det nu ska heta.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-05-21 09:01
Ursprungligen av Björnström:

Jag har gjort ett försök men han är svårflirtad. 99.99% säkert att Bold forumet är låst och dör för alltid i midsommar. Skulle jättegärna få tillbaka 99reklam till 99.se/design eller vad det nu ska heta.

Åh, äntligen ett underforum som jag skulle kunna både moderera och bistå med sakkunskap i, dessa dvl tekniska forum kan jag inte så bra även om jag låtsas ibland

99/design el 99/reklam kan väl startas i alla fall

/Tangen

Annars finns det väl inget som hindrar oss från att starta något helt nytt? Jag kan tänka mig att man lätt skulle kunna få en hel del av Bolds nuvarande användarbas ändå.

Ursprungligen av Marcus K:

Annars finns det väl inget som hindrar oss från att starta något helt nytt? Jag kan tänka mig att man lätt skulle kunna få en hel del av Bolds nuvarande användarbas ändå.

Nä det är klart men det skulle ju kännas bättre om 99reklam "hittade hem" igen. Pilo skulle fundera igenom beslutet och det finns ju flera vägar att gå. Vi får helt enkelt vänta och se!

1
Bevaka tråden