Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Högtalare och Bootcamp

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Skellefteå
  • 2006-04-07 14:12

Ja, jag vet, detta är ett forum för Mac men jag måste ändå fråga. Jag har installerat Bootcamp och tänkte lira ett spel. Jag pluggar in mina hörlurar (bättre känsla som ni alla vet) och börjar lira. Efter ett tag tar jag av mig hörlurarna och upptäcker att jag fortfarande hör ljud ur högtalarna trots att hörlurarna är pluggade.

Alltså, ljudet släpps ut ur MBP:ns högtalare trotts att jag har hörlurar inne. Prova att gå in och kolla under ljudinställningar men lyckades inte hitta något som fick ljudet att försvinna ur högtalarna.

Vad beror detta på, finns det någon "fix"?????

Tack för svar

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2006-04-07 18:08

Telepropp eller USB-lurar?

Är det telepropp så borde ljudet i högtalarna tystna. Är det USB-lurar har jag ingen aning hur det fungerar.

  • Medlem
  • Skellefteå
  • 2006-04-07 20:41

det är teleprop...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-04-08 15:22
Ursprungligen av jfd:

det är teleprop...

Jag upplever exakt samma problem på min MacBook Pro 1,83.

Boot Camp är fortfarande en beta, drivrutinerna för ljudet har inte stöd för att dirigera om ljudet till hörlurarna.

jag har inget ljud över huvudtaget i XP vad är fel ?
hittar inte inställningar i Ljud Enheter .. därr är det tomt!
Har installerat skivan för Bootcamp med ATI drivrutiner osv men hjälper inte

  • Oregistrerad
  • 2006-05-10 11:30

Jag har inte heller något ljud i MacMini under XP. Verkar vara drivrutiner som saknas i Windows till ljudkortet.

  • Medlem
  • Örebro
  • 2007-10-19 12:33

Har samma problem som de 2 ovanstående, inget ljud alls. Vad är detsom är felet?

1
Bevaka tråden