Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nyheter från MacPro?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Som grundare av MacPro tycker jag det är lite lustigt att 99mac säger sig publicera nyhetsrubriker från Macpro när här finns absolut ingenting från just Macpro. jag har inget emot om 99mac hämtar rubriker via RSS, men om inte 99mac har planer på att göra det kan ni väl ta bort MacPro? Annars får man ju kanske känslan av att det är en feed från Macpro som inte fungerar, kanske, och så är det ju inte.

Jag förstår inte vad du pratar om. Kan du förklara lite mera? Var står det MacPro någonstans?

Eller referar du till att förstasidan är borta just nu pga ett databasmissöde?

Nyhetsrubriker
Minutaktuella nyhetsrubriker från MacNN, MacPro, ThinkSecret och Slashdot. Uppdateras automatiskt.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-04-06 10:21

jag har säkert missat en massa information om varför den fina förstasidan är borta men jag måste bara få säga att jag saknar den..... när kommer den tillbaka?

Och för att förtydliga: nej, jag pratar inte om att förstasidan är borta. Vilket iofs är beklagligt eftersom Adrian gör ett riktigt bra jobb med sin nyhetsrapportering.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-04-06 11:37

Joacim, om vi bumpar så kommer adrian eller sheriffen eller nån annan se det

/Tangen

Fixar. Tanken var att vi skulle ha nyhetsrubriker men vi har inte installerat Artikelroboten ännu. Mitt mål är att lämna "beta 6" till vår 5 årsdag den 4:e Maj. Att hela redaktionssystemet nu är raderat gör inte situationen så lätt för oss.

1
Bevaka tråden