Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

ska man köpa en nokia 9300?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hej

jag sitter i valet och kvalet. vet inte vad jag ska göra. jag är sugen som tusan på en nokia 9300. men nu har dom ju kommit med 9300i, som har nätverk och grejer. behöver man verkligen den funktionen?

sedan en annan grej, jag bor i storbrittanien nu, här har den inte det svenska åäö på tangentbordet. någon som vet om man kan ställa in svenskt tangentbord på den ändå? som man kan göra på en vanlig dator?

alla tips från lyckliga eller miserabla nokia 9300 ägare är välkomna.

tacksam för hjälp

anders

Vad jag kan se så kan man ställa om under "nationella inställningar" från svenska till engelska (uk)
och vice versa.
Du får väl gå in i en butik och be att få testa först!

mvh
sventa

jodå, jag gick och köpte den idag. har än så länge bara satt den på laddning. sjukt tuff telefon. men tusan vilken gubbförpackning....haha!

anders

men..är det någon som vetvar jag kan få tag på andra wallpapers? det är galet fula, dom som finns i från början. man kan inte ens ha enkel helfärg!

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2006-04-04 13:30
Ursprungligen av anders gbg:

men..är det någon som vetvar jag kan få tag på andra wallpapers? det är galet fula, dom som finns i från början. man kan inte ens ha enkel helfärg!

http://skin-wizard.en.softonic.com/ie/46765

Har inte testat själv, men lär nog snart göra det

PS. Programvaran är för Windows DS.

Lägg in en egen bild istället!
Jag har mina hundar som wallpaper!

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2006-04-04 13:59
  • Medlem
  • Järfälla
  • 2006-04-04 14:18

Programmet som är tänkt att installera temat (SkinInstall) på telefonen verkar inte fungera tyvärr

1
Bevaka tråden