Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Några som enbart är nöjda?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag funderar på att köpa en MBP men tvekar lite efter att ha lästa alla trådar här i forumet. Finns det någon som INTE har haft några problem med sin nya MBP?

tack på förhand

Andreas

Ps man kanske skall ändra titeln till
Några som enbart är nöjda med sin MacBook Pro? Ds

Well, jag har det där konstiga ljudet men vem bryr sig, det är den absolut bästa dator jag någonsin haft! Jag räknar med att det kommer en lösning snart och klarar mig gott till dess. Och, inte att förglömma, den låter en tjugondel så mycket som min tystaste PC!

Mitt tips, KÖP!

(just de ja, bara de som inte haft något problem skulle svara, men va sjutton, jag ser det inte som problem! )

  • Oregistrerad
  • 2006-03-28 19:30

min är perfekt. inget ljud.

jag tar gärna emot alla positiva vibbar som går att få när det gäller MBP

  • Oregistrerad
  • 2006-03-28 19:42

Klart du ska ha en MBP! Jag har haft min i en månad nu och är mer än nöjd efter bytet fr
PB 17" 1,67. Det blir ju alltid en massa klagomål på forum när det kommer nya grejjor. Det är de som klagar som hörs mest. Tidigare i vintras köpte jag en ny kamera (Nikon D200) som precis hade lanserats, likadant där en massa folk hittade snabbt ett fel som spred panik på alla forum i ett par veckor. Nu har kameran varit ute i ngr månader & allt man hör är lovord.

Jag beställde just en MBP från Applestore och man hoppas ju på ett felfritt exemplar. Sitter nu själv och letar nöjda användare.

Nåt jag redan nu inte är nöjd är leveranstiden. Beräknad att skickas 25/4...... Lev.tiden för standardmodellerna är nere i 3 dagar men eftersom jag vill ha annan hårddisk blir helt den istället 3-4 veckor. Känns ju lagom deprimerande...

Också väldigt nöjd, saknar dock min 23" Cinema skärm.. Bränna fast i min nyinköpta Pioneer 50" plasma känns inte heller motiverat, så man får väl skrapa ihop till en 30" Dell Apple skärm kanske (Eller Dell:p)

Haft min MacBook 2.0 1G 256r i några dagar nu och är helt nöjd. Allt fungerar och flyter på gott.

/BuD

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2006-04-12 08:50

Jag är också supernöjd. Har det konstiga "cpu-ljudet" när burken går på batteri, men det tänker jag inte ens på längre. Den är trots det mycket tystare än någon PC-laptop som ja har haft. Hastigheten i Adobe Programmen under rosetta är det enda som jag stör mig på, men det kommer ju en lösning på det under nästa år

har ägt min allra första mac, en macbook i drygt 5 timmar nu.
Jag fullständigt älskar. Tystnaden, åh denna tystnad!

  • Medlem
  • Västerås
  • 2006-04-12 22:31

Shit....nu kliar det i fingrarna på mig. Måste slå till på en Macbook Pro.....

1
Bevaka tråden