Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Inköpt Intel Imac 20"

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjenare!

Switcher från pc som har gått och köpt den här underbara datorn.
Hela mitt skrivbord fick en ansiktslyftning, helt otroligt! Det är en sladd på datorn och inte ett problem uppstod under installationen!

Vafan bytte jag inte tidigare!

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2006-03-24 17:44

Trevligt! Jag funderar på att byta min PC som står på golvet (ont i ryggen när man byter CD...) och låter som en skördetröska mot en likadan.

Ursprungligen av Lellegoeswild:

Vafan bytte jag inte tidigare!

Först ett "Välkommen"... det kan vara så enkelt att många med PC stirrat sig blinda på att dom oroats över att vissa program inte finns för macen... MEN man borde då fråga sig OM man VERKLIGEN behöver dom och kolla upp ifall det finns några likvärdiga eller bättre för macen. När man kommit över den tröskeln så är det nog bara en stor befrielse som inträder och precis som du ställer frågan om VARFÖR man dröjde med att våga ta klivet.

Ha ett gott "mac-liv"

  • Medlem
  • International user
  • 2006-03-24 18:52

En switcher upptäcker ofta att han/hon blir en lyckligare människa efter ett tag.

Lellegoeswild har bara skrivit ett inlägg hittills, så han sitter väl förhäxad av magin med sin nya Mac.

  • Oregistrerad
  • 2006-03-24 18:57
Ursprungligen av Konrad:

En switcher upptäcker ofta att han/hon blir en lyckligare människa efter ett tag.

Lellegoeswild har bara skrivit ett inlägg hittills, så han sitter väl förhäxad av magin med sin nya Mac.

Eller så har han råkat ut för en kernel panic.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-03-24 19:07

Eller så sitter han och letar efter Utforskaren.

  • Oregistrerad
  • 2006-03-24 19:11

Å andra sidan behöver man inte skriva femtio inlägg på 99mac det första dygnet man äger en mac.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-03-24 19:13
Ursprungligen av boma:

Å andra sidan behöver man inte skriva femtio inlägg på 99mac det första dygnet man äger en mac.

Jo, det måste man. Annars blir det garanterat kernel panic.

Ursprungligen av Konrad:

Jo, det måste man. Annars blir det garanterat kernel panic.

Hmmmm HAHAHHAH

haha skit roligt grabbar.

Letar faktiskt inte efter utforskaren utan byggt en hemstudio med ett Usb-ljudgränssnit av Edirol och En kondensator mic som jag också lyckats integrera med en 2 gånger 2 meter stor sånglåda som är ljudisolerad som fasen.

Nu sitter jag och väntar på Universal produkten av Logic express.. Eller finns den redan?

Ursprungligen av Lellegoeswild:

Nu sitter jag och väntar på Universal produkten av Logic express.. Eller finns den redan?

http://www.apple.com/se/universal/crossgrade

1
Bevaka tråden